Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Offtopic vol.1

Siirry alas 
+9
masava.
Hallusination
Taiya-san
Purjo
Roku
jENNY
matsuo
erikku
L
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeTo Syys 04, 2008 6:41 pm

Hienoa kuulla että erkku-sama on päässyt jopa koulusta kotiin! :'D

Itse tylsistyn vain dataillen, juttukaverti on vajonnut kivien alle ja huomenna on liikuntapäivä: 15 KILOMETRIN LÄVELYLENKKI aamu yhdeksältä. Ei jessus tuu luonnistumaan jos multa kysytään...

Vaihtelin tässä ajanhuviksi avatarinikin täällä, uusi profiili piristää päivää :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 4:06 pm

Tää foorumi on hieman kuollut?? Kukaan ei melkein kirjottele mitään?? Tylsää... Mutta täällä on jo 16 rekistöröityä!! Ja viestejä on kirjoitettu 421. (Tää viesti on 422. Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Syys 16, 2008 1:31 pm

Joo, juuri sen takia koska täällä on näin vähän porukkaa x____x sillon ku tää oli ihan uusi ni täällä kyl puhuttiin... XDDD puhukaa nytki pikkuset (okei moi saatan olla pienin täälXD)

ONNEA BOULLE !! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Loka 11, 2008 9:23 pm

Heipöömoi joo...kuollut paikka tääkin ._.

Pitäis varmaan tehdä joku edistämiskampanja itoshii worldille nii saatais tääki taas eloon Smile Ihmiset ei olis enää nii ankeita ja aktivoituisivat kirjoitteleenki kaikkee.

Mutta joo eipä tässä muuta offtopikkiin : D tällanen random 'kyllä se Ryuu elää vielä'-viesti vaiheeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Loka 11, 2008 9:29 pm

Angst mun täyty selittää tänne jotai sydämmeni kyllyydestä mutta fuck unohdin jo. .___.

OKEI selitän kumminkin jotain! 8DD Mun hiukset tippuu kohta päästä. Oikeesti. Sitte viimeistään ku blondaan näitä viel lisää. Revin mun leukaa mikä varmasti kiinnostaa kaikkia. :'DDD Btw kuka tarjoutuu vapaaehtoseks ostaa mulle uuden huulirasvan ku sain ton yhe 3 päivää sitte ja se on melkein lopussa. :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Joulu 13, 2008 10:43 pm

Tääl on aika kuollutta. Tai ei nyt oikeastaan, hyvin tullut uusia käyttäjiä ja käyttäjämäärä onkin nyt huimat päälle 20kpl! MAHTAVAA. Lapset te olette edistyneet.

Täs oon kaks päivää mussuttanut pelkkää täytekakkua ja aattelin pitää seuraavat 3 päivää syömälakkoa :-: Koneestakin hajos vaihteeks pari viikkoa sitten kovalevy ja nyt on ollu hirveet vaikeudet löytää kaikkia biisejä takasin mitkä on hukassa 8< mur.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Joulu 24, 2008 2:31 am

HEIHEIHEI VERYVERYVERY MERRY X'MAS~!

Tääpaikka on muute _ihan_kuollut. D::: Puhuisitte enemmän ihmiset.
Kaikkia muuten kiinnostaa varmasti että siivosin huoneeni tänään. =))))) Ja oon aika ylpee itestäni, koska se oli _oikeesti_ kauhees kunnos. Mut nyt menen nukkumaan ja en kirjottele enempää~:33
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 9:24 pm

Mm.. maybe asiaa auttais, jos tekis vähän enemmän topiicceja :'D juuri esim. jotai randomia, ömm.. yhessä foorumissa oli kivasti niitä: "mitä syöt nyt, miten olet pukeutunut, päivän vitutus, päivän piristys" ((täällä kyllä onjo 2 viimeistä, vähän erilaisempana vaan)) ja.. vaikka sellanen kiva "mitä bändiä suosittelet muille, tai biisiä" mm.. ihan vain näin randomina :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Joulu 28, 2008 12:18 am

Ooh oli hyvä idea~ Mutta noita aiheita saa tehä ihan vapaasti ite sitten ihan kaikille tiedoksi että jos on tollasia kuningasideoita ni voi vapaasti tehdä : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 5:29 pm

Tääkin topikki on ollut ihan kuollut joulukuun jälkee D;; kamalaa.

Tää päivä on ollut harvinaisen jees. Koulussa meni matikankoe hyvin, okei soittokoe musiikin valinnaisessa meni vähän penkin alle mutta ei sillä nyt niin väliä ole, jaja... suurin miinus tulee liikuntatunnista, jolla oli hiihtoa D: vihaan sitä. Olis tehnyt mieli eksyä sinne mettään vaan ja näin mutta... onneks sekin on nyt ohi 8-)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 6:25 pm

Mietin just et se mun S cossi ei tuu onnistumaan...

Mut ei noin saa aatella... sitten se ainakin onnistuu. Kyllä mä siinä onnistun, ku Jukka lupas hoitaa ne päät. Eli mun pitää hoidella se karvahaalarijuttu. Se vaikutti aluks helpolta, mutt ehkei se olekaan.

Siitä ei nimittäin löydy hyvää kuvaa -.-
Mietin vieläkin miten ne jalkajutut menee, koska mulla ei ole aikomustakaan lyllertää kyykyssä kädet ojossa, niin kuin S. varsinkaan luun perässä.

Ettikää mulle hyvä kuva S.stä Innocent World -asussa. Tekisitte mulle palveluksen.


Mä en ees oo varma, onko S.llä siin häntää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeLa Helmi 14, 2009 7:34 pm

Mulla on ollu mielessä jo miljoona ideaa kesäks animeconiin cossipuvuks, mutta niistä parhaimman päättäminen on osottautunut ihan lian vaativaks D: No, onneks siihen on vielä aikaa että ei ihan viikossa tarvitse mitään varmaksi päättää :3

Ja kamalaa ees ajatella että LM.C'stä on kulunut kohta viikko ;-; Ihan kuin se keikka olisi ollut suunnilleen vasta pari päivää sitten.... tai sitten se 12 tunnin jonotus on jäänyt vaan liian hyvin mieleen xD Mutta hauskaa oli ja pojat veti aivan älymahtavan keikan. Ens euroopan kattavalla kiertueella LM.C saa luvan tulla takasin suomeen, 100% varmuudella oon taas keikalle menossa silloin :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Helmi 15, 2009 3:18 pm

Mun piti cossata Kyota animeconissa.. mut siihen se sit jäiki xD
Olis kyllä edelleen ihan hyvä, vaattet löytäis suht. helposti kaupoista ja kirppiksiltä, mut päätinkin et meen ihan omalla tyylillä xD

Ja siihen kuuluu aika lailla yksityiskohtia (ainakin päätin niin, mut ne nyt vaan joskus onnistuis) ja ainakin tulee ne reisipaljastushousut päälle *-* (teen ne sit ite jos en löydä kirppiksiltä tms xD)

Ja en oikeestaan jaksa oottaa animeconiin *-* (onneks kuitenkin välissä Tampere kuplii, ettei olis ihan tylsää 8D)
Takaisin alkuun Siirry alas
offline
Hime ichigo
Hime ichigo
offline


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.01.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 5:29 pm

Ah. En oo siis ainoo joka jo nyt murehtii Animeconia.

Mun asu on oikeesti sielä simppeleimmästä päästä, mutta se on silti liian vaikee. Kaikki ne höyhenet. Mä tartten ihan kirotun paljon __höyheniä ja sulkia. Ja just punaisia ja valkosia ja pinkkejä. Ja pahvia, ja lasten leikkitiaran ja hopeisia härpäkkeitä ja lankaa ja AARGH. Ja muovia, ohutta punasta muovia mekoks. Hyr.

niin siis kyseessä on Aya Innocent World PV'ssä... Kaak.

Nyt on jotenki random- olo. En oo ikuisuuksiin käyny tällä foorumilla ja nyt pelottaa, ett kaikki pitää ihan nuubina... Heheh.
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 6:54 pm

Noita höyheniähän tulee pääsiäisenä kivasti myyntiin, joka ikisestä kaupasta tyyliin löytyy xD ja joka nurkasta. Et sillo sitten ostelee (:

Mut itellä huolinaiheena on RAHA. Se roska O___O
Mut kai mä pärjään, oon säästönhimonen, joka ikinen 5 senttinen tulee mukaan, minkä löydän, ja jos joku kysyy "kuka tahtoo 5 senttisen?" olen hyvinkin reippaasti ottamassa sen avokäsin vastaan Very Happy Ja sekin, en ole tuhlaajahimonen, säästän vain, en tiedä mihin. Mutta nyt olis kesähommia ja sillon.. 300e. XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 8:38 pm

.....karu paluu todellisuuteen, HUOMENNA LOPPUU LOMA JA TAAAAAAAAAAAAAAAAAS KOULUUN D:::: (capslock is mah friend<3) Pelkkä ajatuski saa kylmät väreet kulkemaan selässä. hrrhh. Ulkona on muute aika kylmä. Ihan näi btw. Taino en mä tiiä en oo käyny siel oikee...XDD Datis for life <3 Mutta joo aivan ei mulla tässä muuta ollu ku ihmiset joilla on tää viikko lomaa ni enjoy~!
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 8:49 pm

Joo itellä alkaa nyt se loma Very Happy ja todellakin nautin siitä, oon puolikuollut :'D Äiti sano "Et sitte ole huomenna kokoo päivää koneella tai telkkaris eessä" Nojoo ;__; EIvaa, tarkotuksena ois nyt nukkuu väsymykset helvattaan, että jaksaa sitten kouluaki Cool

Ja ukona ON kylmä ainakin eilen 11 aikaa ku kävin koiran kaa lenkillä tänää en ollenkaa, mut aamulla kauhee tuiskusade ni X_x

Olis ny kesä tai maaliskuu vihaan kylmää, koleeta ja kylmää sekä jäätä ja kylmää ;___; Aina pitää varoa ettei lemppaa ulkona ja saa nauruja (se on kauheen noloo xD)
Takaisin alkuun Siirry alas
offline
Hime ichigo
Hime ichigo
offline


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.01.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Helmi 24, 2009 2:06 pm

Ai miten niin en keskittynyt ollenkaa bilsan ja enkun tunneilla? *viheltelee*

Sen sitä saa ku kattoo Hana Yori Dangoo ennen kouluun menoa ja jakso jää kesken.

Mutta ai että. Mä haluun takasin lomalle. Mä olin jo tottunu aikasiin herätyksiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Huhti 13, 2009 1:09 pm

Hahaha ei vitsit, kaikki topiikit on 'viimeisin viesti:Sasoriza'
Olkaa perkele aktiivisempia, sori vaan.
Tai no, voinhan mä yksinpuheluja jatkaa. Tuntuu vaan kovin yksinäiseltä nyyh.

Hmm, kuullostanpa ilkeältä ;__;; joo, olkaa aktiivisia tai epäaktiivisia, mitäs se mun asia on mitä te teette ja mitä ette tee, sori. *snif*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Huhti 20, 2009 5:21 pm

Joono, on täällä vähän epäaktiivista xD oon ite jättäny menemättä tänne, koska pitkä aika väli -> paljon viestejä -> voi ittekki kommata xD

Mutta heei, tästä se lähtee~ nii mikä :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Toukokuu 03, 2009 2:07 pm

Aaaaa kiitos ny tekee mieli kattoo Shrek._____.
Hahhah joo mäki voisin aktivoituu täällä ja joitaa adminin tehtäväni, muttakun se on vaa nii vaikeeta ku oon nii kiireine (aka istun kokoaja galleriassa ja last.fmäs). heei huomaatteks nickin muutoksen?Very Happy

ja muute, ketkä kaikki on tulossa girugameshin keikalle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2009 5:06 pm

Ouh, kai kaikki on vähän kiireisiä tähän aikaan kun koulut loppuu kohta Smile itellä on vielä kauheesti kokeita, tosin huomenna on luvassa luokkaretki < 3 siitä tulee hirmu kivaa, mennään Helsinkiin ja siellä Lintsille :3 tosin se tietää myös kahden tunnin bussimatkaa :'D mutta on se sen arvoista, ainakin toivottavasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeSu Toukokuu 24, 2009 3:42 pm

Meidänkin luokka olisi ollut luokkaretkellä, mutta mä päätin jäädä kotii joten jouduin olemaan 3 päivää ehkä kauheimmassa luokassa ikinä kauheimpien opettajien keskellä x_x
heiheihei mitä veikkaatte, keitä tulee esiintyy tsukiconiin?Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeMa Toukokuu 25, 2009 4:43 pm

Me mennään huomen luokkaretkelle jee megazoneen xD ♥ Eikä tartte ottaa kirjoja mukaan Coolvoi siis mennä ilman laukkua

Mulla ei ole kyllä mitään hajua, ketkä tulee esiintymään Tsukiconiin O.o Ei siis mitään bändiä tiedosa :'D

Kohtahan on se animeconkin, ja sit despa. Kesästä tulee kyllä kiva :'3
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitimeTi Kesä 16, 2009 7:00 pm

mhhm tää foorumi on hieman kuollut.

MUTTA OMG vistlip tsukiin ihan pakko päästä !!

oon muuten mietiskellyt et jos jotain miittiä a-coniin saisi aikaseksi, oisko ketään tulijoita?Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offtopic vol.1 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 4 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offtopic vol.1
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: