Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Offtopic vol.1

Siirry alas 
+9
masava.
Hallusination
Taiya-san
Purjo
Roku
jENNY
matsuo
erikku
L
13 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 1:23 pm

Tänne keskustelualueelle offtopiccihan kuuluu? eikö niin?
Jos ei niin voi poistaa mutta "Keskustelua laidasta laitaan", niin epäilisin ^^
Offtopicin ideaa taitaa olla aika turha selittää? Eikö vain? Tännehän siis selitetään kaikkea maasta taivaaseen. Jos joku ei kuitenkaan tiedä offtopicille kirjoittamisesta mitään niin saa varmaan jutun jujun selville kun lukee vaikka mun ekan viestin ^^ elikkä...

Täällä on tosi harmaa sää ;__; Se masentaa. Tai oikeastaan koko kesä on ollut harmaa. Melkein. Eilen ja toissapäivänä täällä kyllä paistoi aurinko, ja kävin uimassakin o/ Ja mua piristää myös se että vaikka asun tuppukylässä niin eilen löysin Bruce Springsteenin Magic- albumin paikallisen lelukaupan levyhyllyiltä ^///^ Mä ajattelin tässä alkaa piirtää jotain, jotain fanarttia. Mietin vain kenet piirrän. Ajattelin kyllä että Bou ois ihan kiva, vaikka en ole ennen edes yrittänyt : D Mutta jos saan jotain aikaseksi niin lisään sen sitten Fanart-osioon ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 2:39 pm

Ooh, piirrä vaa Bou. : D Muaki masentaa, mut ei niin paljoa ku mitä pari päivää sitten... Mul on nälkä, muttaku tääl ei oo mitään syömistä. Oikeestaa voisin käydä varastaa jäätelön.. Joo hyvä idea, näin teen. Ja sit mietin et millonkoha toi mun paita ois kuivunu et pääsisin sinne niitte yksien luo jossai vaihees. Mut nyt meen varastaa sen jätskin.
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 4:03 pm

Höhö piirsinki Takun ku siitä löysin hyvän mallikuvan >D Sain sen kyllä valmiiksi mutta..kädet kusee. Se vaan on yks niitä elämän tosiasioita että kädet on hankala piirtää T^T Nyt mietin kehtaako sitä laittaa näytille. Pää nimittäin onnistu mun piirrustustaidoilla ihan hyvin meinaan ^^" Käytiin muuten uimassa kavereitten kaa. Vesi oli kylmää, ilma oli kylmä, tuuli oli kylmä. Mut kyl me siel vajaa tunti viihdyttiin Smile Meinattiin sitten alkaa katsomaan animea muttakun etsin sitä dvd-levyä niin totesin että pikkuset on pölliny sen ja se on siis nyt hukassa ;___; Pieni vitutus.
Takaisin alkuun Siirry alas
matsuo
Hime ichigo
Hime ichigo
matsuo


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:03 pm

Kiitti vaa, nyt mun tekee mieli piirtää ja mä en osaa yhtään piirtää XD en ees mallista... Mut harjottelemalla oppii >XD mut oon liian laiska siihen.
AINII X________X opiskelusta muistu mielee et koulu alkaa kohta x__x yhyy itkettää en haluu mennä hyppään mieluummin junan alle.

mun uus puhelin on täynnä musaa jo melkein. Siel on ihan kaikkee... Mut ei haittaa kyl yhtää >D

mul on tylsää. ku ku kukaan ei voi olla ku hyvinkää o vähä perseestä x__x
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:10 pm

matsuo, jos hyvinkää on perseestä, mistä luulisit mun asuinpaikan olevan :DD Täällä ei oo ees tavallista ruokakauppaa, lähimpään 12km. Kun otit koulun puheeksi, huomasin et hei, mullahan alkaa seiskaluokka o.o Mut pidän ylä-astetta kuitenkin parempana paikkana ku ala-astetta ^^'' Mulla on todellakin nyt harvinaisen tylsää, satun vaan muokkaileen joitain random Bou-avoja. Voisin upata niitä tännekki ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:19 pm

Okei, nyt mua rupes ärsyttämään, mähän oon melkeen ainoo joka tääl koko foorumil höpöttää all the time : D Mä haluun juttuseuraaaa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:32 pm

Eikä, kuinka kauan lomaa ees enää on? Viime vuonna en ollu mun kamun kaa varmoi monlt koulu alko ekana päivänä(mentii silloin seiskalle) nii mentii yheksää mut koulu alkoki jo kaheksalta. Nyt tiiän varmana et koulu alkaa varmasti 9 mut en oo varma minne pitää mennä ku meijän koulus on remontti nii pitää juoksennella joka puolella. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:38 pm

Haha, meillä alkaa koulu aina klo 9 koska kuljetusoppilaita tulee niin monesta suunnasta. Mones päivä teidän koulut muuten alkaa? Meillä alkaa jo 11.8!! Luvattoman lyhyt kesäloma.
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:08 pm

L, otan osaa. =') mulla koulu alkaapi jo 12.8. luulin että 14. mutta jo 12.!! :O
Kyllä sitten pitää vaan alkaa oottamaan seuraavaa lomaa! onkos se syysloma seuraava vai mikä?
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:09 pm

On se kait syysloma. Ja syysloman aikaan TSUKICON<3 Mun tosin pitäis sitä varten saada 3kuukaudessa kokoon jtn 200€ :// Että sitä rataa...Ellei yks tuttu suostu maksaan matkalippuja yhteensuuntaan. sillon se ois jtn 130€
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:13 pm

Dääämn. Tänne foorumille sais tulla lisää porukkaa. Ja laittakaahan kaikki palautetta että kaipais FanFic-aluetta tää foorumi ;DD
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:15 pm

Kiva, vähän joudut säästämää ja keräämään! mulla toi ei onnistuis. Rahat suorastaan lipee mun käsistä. :') onnea sulle vaan rahan keräämiseen.
VINKKI: pulloja keräämällä voi saada muutaman euron kokoon! Very Happy Kandee testata, kokemusta on, oon saannu kerralla pulloista 6e eihän se paljon oo mut kyllä sillä jotain saa.
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:17 pm

kyl tänne viel lisää porukkaa purjehtii!ainaki toivottavasti. joo mä voisin lähettää tosta fan jutusta palautetta, see olis aikas kiva. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:18 pm

Joo kiitti vinkistä, tääl on kyl tölkkei ja pulloi metis vaik kuinka ku pojat siel käy : D HUI V**** VÄHÄN SÄIKÄHIN!! Katon vaa ikkunasta ulos nii siel näkyy vaa iha järkyttävän kokoset sarvet O.o Sit katon ulos nii siel kaks jättisarvista poroa syö mein istutuksia >-< Kävin häätään ne pois Very Happy Ja syön pullaaa~<33
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:27 pm

Ja hei muuten, saataskohan me foorumin tokana elinpäivänä 100 viestiä kirjotettua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:29 pm

POROJA!! Vähän mä säikähtäisin jos näkisin mun ikkunasta poroja!! Saisin sydärin. Hmm.. Nyt munki tekee mieli pullaa mut mun vieressä on vaa sulalla sokerilla kuorutettuja poppareita. :<
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:31 pm

Hyääk >o Hei meillä on jo toinen sivu täs meneillään : D Mä söin kaikki pullat loppuun yhyy T^T Katoin huvikseen niin oon postannu 45% kaikista foorumin viesteistä^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:35 pm

Kiva 45%. melkein puolet. :O me ollaaki aika paljon kirjoteltu. :'D Enää 5 viestii nii sata on täynnä!!
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 8:04 pm

Tänään se kyllä tulee täyteen >'D Vitsit, oon jo valmiiksi neuroottinen mutta...kun me mentiin uimaan, me löyettiin joku limanen vihree juttu sielt veestä. Sit mä koskin vahingos linnunpaskaan niin HYYYI. ja sit löysin kuolleen kalanpoikasen mun päästä uinnin jälkeen o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 8:23 pm

Pohdin tässä aika turhia asioita, mutta mikähän on ton Hime Ichigon jälkenen titteli : D (sen saa varmaan sadasta, aika hyvin, mulla on jo puolet siitä) Jos mä pysyn tälläsenä aktiivipostaajana, tohon tulee sit mun profiiliin niinku et yli 50 viestii päivässä o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 8:56 pm

Ehee, enpäs kerro mikä on hime ichigon jälkeen :DD

Ja kaikille pikkuisille jotka haluavat fanfiction osion; itsekkin ajattelin sellaista tänne, ja päätimme Ryuun kanssa että jos foorumilla olijat haluavat sellaisen, teemme sen. : ) Eli luultavamminkin on tulossa. : D

Saatte sit muuten luvan kirjotellakki sinne paljon ficejä. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 9:07 pm

JEE!!! o/// Kiitti erkku-sama ja Ryuu ^^ Mulla onki ainaki yks ficcu tos joka ilmestyy antikun foorumil mutta mutta laitan sen sit tännekki : D
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 9:29 pm

HOHOHO oon joku superpostaaja ku kohta mul on 50% näist kaikista viesteistä ja muuten vaa joka puolel mun nikkii >8D
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 10:07 pm

Onpas sulla julmat suunnitelmat. >DDD Mä rikoin tänää vahingos pilttipurkin o_o Okei, aika montaki. Mut eka oli vahinko, nii kolmaski ku koetin vaa avata sitä. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 12:17 pm

erkku sä osaat : D Mä nauran tääl ihan tyhmänä ku kuuntelen http://www.partanen.net/gallery/displayimage.php?album=180&pos=61 <-----tota. Se on jotain niin....: DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offtopic vol.1 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offtopic vol.1
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: