Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Offtopic vol.1

Siirry alas 
+9
masava.
Hallusination
Taiya-san
Purjo
Roku
jENNY
matsuo
erikku
L
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 5:57 pm

HELEI NYT MÄ OON FOORUMIN AINOA CHARLOTTE<33
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 8:31 pm

L kirjoitti:
HELEI NYT MÄ OON FOORUMIN AINOA CHARLOTTE<33

Haa onneks olkoon :'D

Oo, sinäkin tsukiconiin? Määki tulossa yay 8D Olis jo niin kiva vaan tietää Gothikan lisäks toi loppu bändi(jostain luin että Kana olis tulossa? O_o tietolähteet kusee, eihän tollasseesta oo missään kirjoiteltu)- ja vieraslista, mutta kyllä sitä pitää jaksaa odottaa. Meinasin jo itteeni sinne vänkärikskin :'d vitsillä kylläkin.(Mut hey siistii olis saanu ilmasseet liput? <D)

Mahtavaa kun LM.C'n keikkapäivä on tiedossa, ja mahtavaa sekin että aasialainen nettiystäväni puhuttelee minua 'kuulostat kokoajan siltä kuin sokeri olisi noussut päähän ja riehut kuten minä xDD'-ihmiseksi. Nice~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2008 6:23 pm

stn homot te ootte HILJAISIA. Erkku ei nyt tykkää sitten yhtään.>______< mikä teitä pikkusia vaivaa ku ette osaa datata täällä hienolla sivustolla? XD (Ryuu tos vieres: "Nyt kukaa ei haluu käydä tuol ku ylläpitäjä on noin julma, sä karkotat kaikki!") XD
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Elo 02, 2008 3:07 pm

Sori tuplappostaus, mut tajusin et KUUKAUS SITTEN oli MIYAVIN keikka ;______;

ja ny tuli pahin mahdollinen fangirlism ---> itku ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Purjo
Hime ichigo
Hime ichigo
Purjo


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 05.08.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Elo 05, 2008 3:01 pm

böö ~
mie oon näillä näkymillä menossa Desuconiin Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Elo 05, 2008 8:56 pm

jENNY kirjoitti:
Hei, tuli tässä mielee että onko kukaa menossa olikohan 15.-16.11. Desuconii? (Lahessa) Mä sain eilen luvan mennä sinne. (tai niin oletan) Jee. Mun ensimmäinen coni ja meilt on lahtee vaa puolen tunnin linkkumatka. pig Razz
http://desucon.fi/

jENNY ja Purjo, see you there >___D Sain jo kaverin kieroutuneesti lupautumaan kyyditsemään desuconiin, tsukiconiin menen junalla, ja tracon ensi helmikuussa onkin sitten tossa ihan vieressä parin kilsan päässä(jos nyt sama paikka on kuin viimevuonna? ._.) niin sinne pääsee kävellenkin.

Coneja conien perään. Tykkään. Ja huomenna Ruotsiin shopping *__*♪
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Elo 06, 2008 11:49 am

muista tuoda mulle tuliaisii Ryuu~
koska mähä oon iha sun ihqraxupesta jonka kaa saat AINA jumittaa kayaa...x)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Purjo
Hime ichigo
Hime ichigo
Purjo


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 05.08.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Elo 06, 2008 7:20 pm

Traconiin meen 100% varmasti 8DD
Tsukiconiinkin olis kiva päästä, mutta se taitaa jäädä haaveeks, rahan puutteen vuoks 8(

hii ~
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Elo 07, 2008 10:11 am

Munki tekis hirveesti mieli mennä tsukiconii mut ku meen jo desuu nii en viitti pyytää lupaa ku sehän on hesassa ja mä eksyisin sinne.
Ja eilen selvisi että me lähetää Marokkoo marraskuussa. Äiti varaa tänää matkan. Onneks kerkesin ilmottaa desuconii menosta jo aikasin nii matka varataa silleen että kerkeen mennä sinne mun kamun kaa. Jee. Me pakotetaa joku viemää meijät sinne kumpanaki päivänä. Cool

Ryuu ja Purjo, juu nähdään, olis kivaa=DD
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Elo 07, 2008 12:45 pm

Heeeeei~ minäkin tulen tsukiconiiiiiiiiin.
älkää unohtako mua tai mur suutun. mut toisaalt, riehun siel ryuun kaa (kai) joten te pakostikki törmäätte muhunki xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Purjo
Hime ichigo
Hime ichigo
Purjo


Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 05.08.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Elo 07, 2008 6:49 pm

T___T väsyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Elo 12, 2008 5:24 pm

Nii muaki. :<
Hitsi, tänää alko koulu. Tää jakso on niin huono että ihan huono olo tulee lukkaria katsoessa. Hyvästi vapaus. :'(
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Elo 13, 2008 12:15 pm

mulla alko koulu maanantaina...
mut haha, oon yksiksee koton ja mussutan jotai karkkii vaa tääl. xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Taiya-san
Hime ichigo
Hime ichigo
Taiya-san


Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 08.08.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Elo 13, 2008 6:26 pm

Meilki alko maanantaita ja mullon ah niin ihania nallekarkkeja täälä :3 Ja pastillejaaahasdjhkjsfh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Elo 14, 2008 3:03 pm

Hemmetti, itse repeilen täällä pahasti jostakin tuntemattomasta syystä kuvalle Kamijo(Versailles) x Kenzi(Anti Feminism), Kamijolla coolit aurinkolasit ja Kenzillä Hizakin mekko <'DD

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Scan10

Omasta mielestäni tuo ainakin on hauska.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimePe Elo 15, 2008 10:06 pm

Ääääplääää lol mun täytys mennä huomenna kattomaan hesaan jotain MARATONIA, eikä yyhtääään huvittais. nukahan sinne kuiteski.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hallusination
Hime ichigo
Hime ichigo
Hallusination


Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Kamijon sänky
Registration date : 21.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimePe Elo 15, 2008 11:27 pm

Tulin käymään tänne piiiiitkästä aikaan.

erkku-sama: Vai että hesaan menossa. Minä olen myös! Whii! Mutta sulla on vähäsen tylsempi meno näköjään. 8D

Itselläni alkaa koulu ensi viikon maanantaina. Lähden Turkuun opiskelemaan ja jännittää kauheesti. ;___; Toivottavasti saan kavereita.
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Elo 16, 2008 7:27 pm

Joo tais sulla olla vähä hauskempaa. xDDD Lol ku mun eno on joku maratoonari ni sit sillo kerra se kutsu meijät ruotsii kattoo sitä sen maratoonii -.- >XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Elo 25, 2008 5:04 pm

Me juostiin tänään 1500m ja mun aika oli huikeet 11.04min O_________________________________O
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTo Elo 28, 2008 5:54 pm

Kiva.^^ Hah, mä olisin joutunut juoksemaan keskiviikkona jonkun pikajuoksun ja oitkänmatkan liikassa, mutta mäpä olinki laivalla. ^__^ Jei. Juokseminen on sy-väl-tä. -__-
Takaisin alkuun Siirry alas
masava.
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 12.08.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimePe Elo 29, 2008 6:20 pm

Ois ollu cooper-testi tos joku päivä mutt olin kreikas ni en joutunu juokse >DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Elo 30, 2008 3:44 pm

Haahaa..höö. Meillä on ollut itseasiassa liikunnassa korkeushyppyä, veikee laji sekin :'D En edes pudottanut rimaa! ihmeellistä.

Tsukiconia odotellen popitan Arashia ja katselen ulos ikkunasta. Hiukset tuli aamupäivällä värjäytettyä ja nyt päässä on tumman ruskeaa ja pinkkiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeLa Elo 30, 2008 9:10 pm

Joudunki juoksee sen pitkän matkan juoksun (se on kai coopper-juoksu) seuraavalla liikuntatunnilla.. YHYY.
Kaveri kerto.. En päässy pinteestä. -__-
Ryuu Sun hiukset kuulostaa hienolta. ^__^
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Syys 02, 2008 1:20 pm

Masava. mut jouduitpa kuiteski, nauran sulle. XDD

Mä tulin koulusta.XDD hienoo et sieltäki osasin tulla, neeh? : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Hallusination
Hime ichigo
Hime ichigo
Hallusination


Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Kamijon sänky
Registration date : 21.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Syys 03, 2008 6:21 pm

Tulin piiitkästä aikaan taas käymään täällä.
Olen niiin iloinen, kun mulla on vihdoinkin ne Lareinen singlet. *_*
Kamijo on rakkaus<3 Rakastan sitä miestä aivan liikaa. Se tekee liian hyvää musiikkia.
No niin... olen hiljaa.

Mutta täällä Turussa on kivaa opiskella ja täällä on mukavaa porukkaa. Cool) Hihiiih~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offtopic vol.1 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offtopic vol.1
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: