Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Offtopic vol.1

Siirry alas 
+9
masava.
Hallusination
Taiya-san
Purjo
Roku
jENNY
matsuo
erikku
L
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Kesä 22, 2009 12:13 am

Ahh onpas mullakin ollut vähän kuollutta toimintaa, sorkke. On ollut vähän kiireitä. Mutta hyvää juhannusta, joskin hieman myöhässä tulee toivotukseni.

erikkun ehdotus miitistä on miun mielestä oikein hyvä, tosin itse pääsen animeconiin vain sunnuntaille Viron matkan vuoksi ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Kesä 29, 2009 10:07 pm

Mmunkin mielestä miitti kuulostaa tosi hyvältä Smile Se saattais jopa onnistuakki multa luultavasti xD kattokaas kun en ole oikein varma, kun se yks lupas olla munkaa aconissa mut nyt se sit puhuu kokoajan mitä se aikoo tehä sen yhen kanssa ja tällee, ja saatan ehkä joutua ulkopuoliseks johon on taipumusta jaja.. että olis aconissa jotain aina tekemistä ettei ihan ulkopuoliseks joudu Very Happy

JA TIETTEKSTE VÄHÄNKÖ OON MENOS TSUKIIN KATTOO VISTLIPIÄ. Siis conii en mee, vaan keikalle xD:

EDIT// ahaha mäki innostuin taas tekee topiikkeja bändeille.. ha
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitimeTi Kesä 30, 2009 3:02 pm

Ite oon menossa Animeconiin, mutta en tiedä jos miittiin tulisi... riippuu vähän päivästä.
Koska oon ainaki lauantaina ryhmäcossissa, enkä siitä viittisi minnekää lähteä ja mulla on muutenki suunnitelmia kavereiden kanssa. Mutta ainaki voisin tulla piipahtamaan 8_____))

Mein marsu menee huomenna eläinlääkäriin. Se pahkura sen jalassa on niin kamalan näköne :s
Mutta en haluu mennä mukaan. Mutt silleen haluun. En tiiä. En taida mennä ellei väkipakolla kiskota mukaan. Ja paree ettei kiskota.

Perjantaina on BBT'n lintsimiitti... (nään mun kihlatun iih <3 ja kaikki muut ihanat)
Tätä on odotettu sitte viime heinäkuun ku oli edellinen lintsimiitti 8 D
Nyyh, mulla on kaikki jo ikävä. Ja pari nään ekaa kertaa : D jeij. Niin ku siirin.

Joo taidan mennä nyt XDD

// Joo BBT on Foorumi mutta en anna osotetta XD sinne löytää jos on löytääkseen.


Viimeinen muokkaaja, Larjus pvm Ti Heinä 07, 2009 11:05 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Heinä 05, 2009 11:54 pm

Larjus kirjoitti:
BBT'n lintsimiitti...
Hei kertokaa joku nyt mulle mikä on BBT? Ilkeetä kun kaikki puhuu aina siitä enkä tajuu mikä se on... Eiku siis mun käsityksen mukaan se on joku foorumi mutta muusta ei ookkaan sit hajua sori moi. Antakaa joku kiltti ihmine mulle osote kun oon niin utelias : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitimeMa Heinä 06, 2009 10:27 am

joo-o oon itekki miettiny ihan samaa xD mut ei niin ei.

Aa kohta se animeconkin on ei vitsi NYT SE JO ON. hha.
okei sitäkin oottanu sellaset ihkut viime a-conista saakka.

Nährään jos nähdään. tyliin ees tunnistatte mua siältä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Heinä 25, 2009 9:12 pm

Larjus kirjoitti:

// Joo BBT on Foorumi mutta en anna osotetta XD sinne löytää jos on löytääkseen.
*sad puppyeyes*

Hmph. Ilkimys.

Argh huomenna on siskon rippijuhlat. Tavallaan se on kivaa ja tavallaan ei. Kivaa on se, että joskus tapahtuukin jotakin eikä tarvitse olla koko ajan niin passiivinen. Tyhmää on se, että joudun menemään myös siskon konfirmaatiotilaisuuteen, joka on varmasti tappavan tylsä, ja kuka tietää, juhlissakin voi olla tylsää.
Kaiken lisäks sisko stressaa koko ajan kaikesta ja valittaa koko ajan, ja mä joudun kuuntelemaan sitä, rasittavaa. Mut hyviä keksejä se leipoi nom nom

No. Piristynpäs tästä näin ja hei
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Sponsored content





Offtopic vol.1 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 5 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offtopic vol.1
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: