Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Offtopic vol.1

Siirry alas 
+9
masava.
Hallusination
Taiya-san
Purjo
Roku
jENNY
matsuo
erikku
L
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 1:33 pm

No hei tota ku kuuntelee tarpeeks ni kyl se alkaa naurattaa. xD Mun tekis taas mieli syödä mutku ei oo mitää syömistä, angst.
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 10:31 pm

Sataispa tääll. Mulla vaan haluttais mennä sateeseen juoksemaan ja olla ajattelematta mitään ;____; btw, kävin tänään viidesti uimassa. Ja vesi oli kylmää niin taisinpa vilustuttaa itteni ;o
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 10:42 pm

: O Ei saa. Mul on muute kylmä. Ja lollaan Miyavin piirrustustaitoja. Ja mietin oisko meil syötävää. Meil ei muute taida olla, damn. :' < Ja angstaan sitä ku gallerias mul ei oo uusii kommenttei, lol. >D Mä muute aamul aattelin et; "erkku menee tänää sitte lenkille." ja sit illal: "No lol enhä mee!" XD Mut hei, siel oliki huono sää. Mut toisaaalt, oisin kuitenki voinu mennä kävelee. Njaa, huomen mä oikeestikki meen käveleen. Varmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 1:51 pm

Mulla on kauhee kamppailu mun piilarini kanssa!!! Laitan sitä ekaa kertaa silmään ja ei meinaa millään onnistua ô.o Tipautin sen kahdesti ja se ehti kuivua ennen ku sain silmään niin piti laittaa puhistumaaaan D: Oon apaut tunnin täs yritelly?? Onko kokemuksia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 3:29 pm

mikä voittajafiilis!!! sain sen silmään kahen tunnin jälkeen o//
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 4:39 pm

Hahaa, mul on piilarit sen takiii ku oon puolsokee. XD Sillon ku ekan kerran laitoin ni kesti jotai tunti. Mut siihen kyl tottuu aika nopeesti laittaa sen. Parin kerran jälkee se sujuu jo hyvin : D
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 8:58 pm

Aika randomii mut offihan on sitä varten, mut siis, mulla tuli tosta Hime Ichigosta mieleen "Himmee mansikka" x*DD ÖÖ ei ollu ees hauskaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 11:56 pm

Dii:D Voi ku tekis mieli lukee joku hyvä fic... xDD Joku k18, ooh xD *pervo ilme*
Takaisin alkuun Siirry alas
matsuo
Hime ichigo
Hime ichigo
matsuo


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 31
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 10:21 am

Hei muute jos ja kun tänne tulee se ficci-osio, niin minkätasosta tavaraa sinne saa laittaa?

ja pliis mä pyydän, beta-pakko koska mä en todellakaa haluu lukee mitää "buo mnei kuappaan" ja sit se asialliset kommentit pakko koska mä en ainakaa haluu yhtää kommenttii tyylii "ihQ!!!U)!"//"/"/ LAITA PIAN LISÄÄÄ<3<3<3<3<33<"
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 11:54 am

matsuo kirjoitti:
Hei muute jos ja kun tänne tulee se ficci-osio, niin minkätasosta tavaraa sinne saa laittaa?

ja pliis mä pyydän, beta-pakko koska mä en todellakaa haluu lukee mitää "buo mnei kuappaan" ja sit se asialliset kommentit pakko koska mä en ainakaa haluu yhtää kommenttii tyylii "ihQ!!!U)!"//"/"/ LAITA PIAN LISÄÄÄ<3<3<3<3<33<"

Betauspakko juu tietenkin munkin mielestä, ja se myös tuleekin, ja sitten kaikentasoista materiaalia sinne saa heittää. Tästä ei mitään rajoitusta ole, ikärajat luokitellaan sitten niissä otsikoissa ja näin sitten ne heikkohermoisemmat voivat jättää sen rajumman tekstin poies :')
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 8:15 pm

Hei, tääl on jo 186 viestiä! Saataisko tänää 200 täytee? =0 Olishan se ihan kivaa. Vai? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 9:06 pm

Ois kivaa tokitoki >DDD voitte tehä vaik bändiesittelyi ja vaikka mitä hauskaa...xD
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 12:25 pm

Jaa-a, kyllähän te taisitte onnistua ^^ JAniinjuu. Huomasin että tässähän mennään jo kolmatta sivua o.o Minun ficcu jonka tänne laitan, se on melko hyvin betattu kun ollut yhdellä foorumilla jo pitkän aikaa ja lukijat on niitä virheitä korjaillu ja sitä rataa niin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 12:42 pm

Mmmm, minä täällä puoli kipeänä teen erkku-saman kigurumia, ja totesin jo tehneeni siinä pari isoakin virhettä >D Toivottavasti saan ne vielä jotenkin korjailtua.


Animeconia odottelen innolla, että pääsen tuhlaamaan sinne rahaa ja PALJON. Ja tietenkin katselemaan ohjelmia. Varsinkin Jrock suomen ohjelmistoa odottelen, mitä he siellä tarjoavat. (Otsikko oli "Miksi Japanin fanikulttuuri ei sovi Suomeen - vai sopiiko?", en sitten yhtään tiedä mitä tuollainen sisältää. Jonkun tylsän luennon varmaan...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 12:52 pm

ainiin, btw, vaikka mul eka kerta sen piilarin laiton kaa oli kauheeta sähläystä, niin toisella kerralla meni alle minuutti ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 1:02 pm

HOhoho ja kohta muuten mulla on sata viestii täynnä o// puuttuu enää kakskyt. ja sit en varmaa oo enää hime ichigo. sit oon joku muu ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 1:18 pm

L kirjoitti:
HOhoho ja kohta muuten mulla on sata viestii täynnä o// puuttuu enää kakskyt. ja sit en varmaa oo enää hime ichigo. sit oon joku muu ^^

Hihii, titteli vaihtuu juu 100 viestin kohdalla Cool Niitä oli vähän vaikea keksiä kun heitin bändien nimet hatusta, mutta kyllä kaikkiin suunniteltuihin viestilukemiin saatiin oma tittelinsä.

Mmm, tein tässä äsken tylsyyttäni uuden livejournalin, kun vanhan sähköpostin salasanan unohdin ja vanhassa, melko käyttämättömässä LJ'ssä oli sama salasana >D Toivottavasti en nyt tätä sitten unohda.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 1:23 pm

hehe mäkin käyn livejournalissa Very Happy Mullakin oli jotenki tylsää ((oo uus juttu -__-)), niin uppasin uuden kuvan fanarttiin vaikka se ei fanarttia ole mut se mätäni mun tiedostois ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 5:23 pm

Mä nauran ku naapurit kävelee tuol ja kantaa jotai lol huonekalui. >DDDDDD Lol toi yks kompastu mut ei kaatunu. >D
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 21, 2008 1:26 pm

haha. mä taas täs pähkäilen et jaksaisko tehä nuudelia mulla on nimittäin helvetinmoinen nälkä >O
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 21, 2008 1:58 pm

Mun päätää särkee ja tahtoisin syödä. Mut minähän en syö.
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 21, 2008 2:16 pm

Ootko erkku jollai dieetillä vai miksi et?? o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Heinä 22, 2008 7:20 pm

emt. ei vaa tykkää syödä^^ (piilottaa karkit) XDDD Muthei, mä kävelin tänää kaupungille, bussille, tallille, takas kaupungille ja kotiin ! >DD ja sit moon rikas ku sain iskält 50 euroo ja sit sisko velkaa 25 euroo ja sit nii : DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 2:54 pm

Hei, tuli tässä mielee että onko kukaa menossa olikohan 15.-16.11. Desuconii? (Lahessa) Mä sain eilen luvan mennä sinne. (tai niin oletan) Jee. Mun ensimmäinen coni ja meilt on lahtee vaa puolen tunnin linkkumatka. pig Razz
http://desucon.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Heinä 23, 2008 5:56 pm

Een mutta Tsukiconiin ajattelin mennä ^^ Ja oon muuten iha pilves ku LM.C tulee suomeen keikalle tongue Btw, seuraava viesti on mun sadas
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offtopic vol.1 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offtopic vol.1   Offtopic vol.1 - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offtopic vol.1
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: