Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009

Siirry alas 
+4
erikku
fart_monkey
Roku
cho
8 posters
KirjoittajaViesti
cho
Hime ichigo
Hime ichigo
cho


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Jossain kaukana kaikesta~
Registration date : 09.11.2008

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeLa Marras 15, 2008 12:53 pm

Lainaus :
JaME kirjoitti:
Alkuvuodesta Tavastialla esiintynyt rock-musiikkiin iloisia elementtejä yhdistelevä An Cafe pitää lupauksensa; bändi palaa kuuntelijoidensa iloksi tähdittämään Suomen esiintymislavoja jälleen jo ensi maaliskuussa. Kiertue kulkee nimellä "NYAPPY GO AROUND THE WORLD II" -Harajuku Dance Rock Night-.

Kokoonpano heittää Suomessa peräti kaksi keikkaa, joista ensimmäinen pidetään Helsingin tutulla Tavastia-klubilla tiistaina 17. maaliskuuta 2009. Bändin toisesta konsertista pääsee nauttimaan seuraavana päivänä, 18.3.2009, kun An Cafe valtaa Tampereen Tullikamarinaukiolla sijaitsevan Pakkahuoneen.


Lipunmyynti molemmille keikoille alkaa 17. päivä marraskuuta.

Helsinki
ovet: 18.00 show 19.30
LIPUT: alk. 36,50e (ovelta 38e). Ennakkomyynti Tiketin kautta.

Tampere
ovet: 18.00 show 19.30
LIPUT: alk. 36,50e (ovelta 38e). Ennakkomyynti Tiketin ja Lippupalvelun kautta.



Kaikki, jotka tykkää, niin sinne siis!! ^^
Itse ainakin olen menossa. O__O ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeKe Joulu 10, 2008 5:09 pm

Tampereen keikalle tulossa ollaan kun täällä kerta asutaankin! Very Happy Pakko sanoa että antikkuja en aina niin aktiivisesti kuuntele, mutta niiden biisit on aina hauska värikäs lisä soittolistojen joukkoon.

Innolla jään odottamaan minkälaiset järjestelyt on pakkahuoneella ja muutenkin se klubi on kiva käydä vähän tarkistamassa kun en siellä ikinä ole vieraillu aikasemmin =3 Mahtavaahan se olis jos jrock keikkoja alettais tämän jälkeen useemminkin laajentaa tampereelle- se olisi ainakin matkareissujen kannalta itselle parempi vaihtoehto :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 2:19 pm

Menen treelle. Varmaan ainoo syy, minkä takia menen sinne. Kun eihän sitä jokanen bändi tule treelle keikkailee, ja tässähän on oiva mahollisuus nähdä ne livenä, en ollut viime keikalla, mutta sinnekkään en halunnut. Antikku oli kyllä ensimmäinen j-bändi, jota aloin kuunella ((ja sen syrjäytti kagrra, ahaha)) joten, kivahan se ois nähä. Mut jos olisivat tulleet pelkästään hesaan, niin en olisi mennyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 3:24 pm

....niimpä niin, oon nyt mäkin sitten menosa antikkuun vaikka aluksi olin kovasti sitä vastaan. XDD Hesan keikalle oon siis menossa. Ei kyl aluks mitenkää innostanut koko keikalle lähtö, mutta kun kaverilla oli nyt ylimääräisiä lippuja ni ostin siltä sitte kuitenkin. Noo eihä tää mua mitenkää haittaa, viime keikan missasin ja antikku kuulemani mukaa vetää hyviä keikkoja. Ja kaikenlisäks Kanon on sulonen ja sitä varmaan stalkkaan koko keikan ajan XD Ja niin että sielä jonotuksesssa jos joku tunnistaa mut ni saa tulla tietty moikkailemaan ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeLa Tammi 03, 2009 9:33 pm

Mä oon menossa Hesan keikalle~ Jei!
Luulin oikeesti eka etten pääsis ku tiketti vähän lagas, mutta nyt oon onnellisesti menossa sinne. Smile
Vähän vaa pelottaa eräs asia. Nimettäin ryntäys. Eiks se niin ollut, että hesan poliisi ja kaupunki päätti ettei jonotusnumeroita enää sallita jakaa, kun siitä tulee hirvee häslinki ja se on muka jotain kaupallista tai mainostavaa tai jotain toimintaa...?
Mitenköhän siitäkin sitten tulee... -_-''
Juu, siis, mua saa(pitää Very Happy) tulla moikkaamaan, jos tunnistaa! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeMa Maalis 16, 2009 11:23 pm

Minä tuun Tampereelle, asunhan siellä :3
Oisi kyllä ollut kivaa jos olisin molemmille päässyt, mutta ihan olen tyytyväinen ^__^
Ja sitten jos mut haluaa sieltä bongata, kiinnitän johonkin päin itseäni(:''D) lapun jossa tää nikki lukee ^^ sieltä vaan sitten halimaan ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeKe Huhti 08, 2009 3:15 pm

Tampereen keikasta vähän palautetta, kun kerran sielläkin tuli sitten käytyä ;3

Käsitellään vaikka koko päivän plussan ensimmäisenä. Ensinnäkin +++ siitä että saatiin vihdoin kunnon japanikeikkaa tampereellekin *--* ettei tarvinnu sinne hesaan asti raahautua. Oikeastaan, jos antikut olisivat esiintyneetkin ainoastaan hesassa, en olisi varmaan ees mennyt sinne keikalle lol. rahavaje ._.. Nimmaritilaisuus oli kanssa aivan mahtava, siellä oli mukava hengata jonossa eikä tarvinnut edes ulkona jonottaa, ja mitää suurempaa häppeninkiä siellä ei tapahtunut joten hyvä juttu sekin. Kun päästään vielä keikkaan, niin voin sanoa että kyllä mahtavan keikan pojat vetivätkin! Ottaen huomioon, etten ole mikään järkyttävän suuri An Cafe-fani, keikka oli kyllä vähintäänkin hauska, viihdyttävä ja ylipirteä, jos ei sitten muuta Very Happy


Sitten miinuspuolia. Ensinnäkin, alkoi hirveesti risoamaan se jonossa ohittelu siellä, ymmärsihän sen nyt että Pakkiksen jono oli tietenkin vähän epämääräinen, kiertelevä ja pitkä, ei siihen jonon kärkeen olis silti ollut pakko tunkea 8/ jäi vähän kyrsiin tää, mutta asialle ei nyt voi mitään joten en nyt tästä ala saarnaamaan. Toi keikkakäyttäytyminenkin oli taas vähän niin ja näin et oliko se siedettävää vai ei-siedettävää vai niiden rajoilla, ei sieltä oikeesti mahtunut mistään ohittamaan muita että pääsi eturiviin vaikka siinä miljoonat sitä kyynärpää kylkeen että toinen lähtee-tekniikkaa kokeilikin o/

Mut kiva keikka oli kaikinpuolin, kyllä mä varmaan uusikskin menisin Antikkuja kuunteleen ainakin mikäli tampereelle taas tulisivat :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimePe Huhti 10, 2009 2:06 pm

Ite olin hesan keikalla ja sanon vaan, että oli rakkaus.

On tuo An Cafe mulle henkilökohtaisesti tosi rakas bändi <3

Keikka meni tooosi hyvin Cool häiritsi vaan ne failit paskat jotka kuvas ja löi nyrkillä niskaan ja repi hiuksista ja melkeen liiskas mut väliinsä. Vähän keikkakäyttäytymisen parannusta, kiitos!

Tuonne latailin muutaman kuvan, jotka nappasin Cool pari niist kyll kaveri otti. Melkeen kaiki ottamani oli aika paska laatuisia. -.-


Olin siis hesan keikalla. Enpä tässä enempää osaa siitä sanoa, tulkoot vaan takasin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeMa Huhti 13, 2009 1:34 pm

Voinpas minäki inistä tästä keikkakokemuksesta.

En päässyt nimmaritilaisuuteen, kiitos mahtavan isäni -___-' tuli parku. No, ei voi mitään, ensi kerralla menen vaikka hän sanoisi mitä.
Keikkajonoon saavuttiin aika myöhään, tulokset olivat valitettavasti sen mukaiset. Minulla ei jonottamisessa ilmennyt mitään ongelmia, mitä nyt ernut ottivat päähän. Joku tais kyllä ohittaa, teki mieli siinä tilanteessa piekseä siltä aivot pellolle.
Mutta itse keikka... Se oli upea! Mulla oli surkea paikka mutta eipä voi mitään. Keikkakäyttäytyminen oli tosiaan niin perseestä, kuvattiin ja muuta -__-' jos ernut jatkaa tätä menoa niin bravo; kohta ei saada enää mitään jiirubändejä esiintymään tänne. Perkele.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
HirukU
Hime ichigo
Hime ichigo
HirukU


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 27
Paikkakunta : Jkl
Registration date : 04.07.2009

An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitimeSu Heinä 05, 2009 11:24 am

Olin tampereella...
Uw se oli mahtawa keikka vaikka lopussa hukkasin kawerini. -.-'
Meil oli semmoset nyappy-kyltit ja Miku huomas ne ja osoitti niitä ja sano jotain. Ahhhh..
Tulin jonottamaan aamulla seitsemän aikaan nimmaritilaisuuteen. : D ja ensimmäisten joukossa oltiin. Sittenkun piti lähteä etsimään keikkapaikkaa, niin siinä tuli hätä koska ei ollut aavistustakaan missä se o. Joten kysyttiin kadulla parilta tyypiltä, ja kun selvää vastausta ei tullut niin seurattiin paria muuta ernua sinne. >3
Treellä se käyttäytyminen oli munkin mielestä törkeää. Mua hakattii, potkittiin, korwaan kiljuttiin... järkyttäwää. : _______ :
Mutta keikka oli hywä. <3__________<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 Empty
ViestiAihe: Vs: An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009   An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
An Cafe Helsingissä & Tampereella 17.-18.3.2009
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» An Cafe
» An Cafe @ 15.3.2008 Tavastia, Helsinki
» LM.C @ Gloria, 08.02.2009

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Konsertit-
Siirry: