| An Cafe | |
|
+5matsuo erikku Ryuoshi L jENNY 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jENNY Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 97 Ikä : 30 Registration date : 16.07.2008
| Aihe: An Cafe Ke Heinä 16, 2008 12:21 pm | |
| An Cafe, voi törmätä myös nimiin Antic Cafe(joka on yhtyeen virallinen nimi) tai Antique Cafe. Jäsenet
Laulu Miku Rummut Teruki Basso Kanon Kitara Takuya Koskettimet Yuuki Ex-kitaristi Bou -Perustettiin vuonna 2003, jolloin Teruki(rummut) ei ollut vielä mukana -Edustaa oshare kei musiikkityyliä -Yhtyeen alkuperäinen nimi oli Athletic Cafe(ranskalainen väännös), mutta tutkittuaan sanakirjaa, he päättivät, että Antic Cafe olisi sopivampi nimi. -An Cafe on toiminut paljon myös mallina japanilaiselle punkyhtye Sex Pot ReVenGelle. -Ex-kitaristi Bou erosi An Cafesta huhtikuussa 2007. Viimeinen live Boun kanssa oli Hibiya Yagai Dai Ongakudoulla, 30. huhtikuuta 2007 -18. toukokuuta 2007 Boun Tilalle tuli kaksi uutta jäsentä Yuuki ja Takuya. -An Cafen ensimmäinen Euroopan kiertue alkoi 15.03.08 Suomesta, Helsingistä, ja heillä oli myös nimmaritilaisuus 11.30-12.30 Asematunnelin Anttilassa! Albumit9.4.2008 Gokutama ROCK CAFE 29.11.2006 Magnya Carta 9.11.2005 Shikisai Moment 23.2.2005 Amedama Rock JA An Cafen oma motto on Nyappy, se tulee sanasta happy.
Viimeinen muokkaaja, jENNY pvm Ke Heinä 16, 2008 5:13 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
L Charlotte
Viestien lukumäärä : 107 Ikä : 29 Paikkakunta : Kärpässieni Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Heinä 16, 2008 4:28 pm | |
| Mä muistan et mun eka biisi jonka kuulin oli Escapism Nykyään tulee hassu fiilis ku kuulee sen- | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Heinä 16, 2008 5:29 pm | |
| Mun eka biisi minkä takia aloin kuuntelemaan An Cafea kunnolla oli Smile Ichiban ii onna. En muista ihan ensimmäistä. | |
|
| |
Ryuoshi Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 69 Ikä : 31 Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Wiiii!! Ke Heinä 16, 2008 11:17 pm | |
| Minunkin eka biisi oli Smile ichiban ii onna ja rakastuin siihen heti <3 | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Heinä 16, 2008 11:43 pm | |
| Ite kuulin ekana Duck no magical adventuren ja se kuulosti nii hauskalt et tahoin kuulla lisää an cafen biisejä. XD | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe La Heinä 19, 2008 6:31 pm | |
| Hei, An Cafelt on tullu uuus kappale! Ootteko kuullu? Must se on ihan ok. Tai aikas hyvä. :> | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
| Aihe: Vs: An Cafe La Heinä 19, 2008 8:08 pm | |
| Oon kuullut joo, hyvä biisi munkin mielestä ;> | |
|
| |
Ryuoshi Hime ichigo
| |
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe Ma Heinä 21, 2008 11:04 am | |
| | |
|
| |
L Charlotte
Viestien lukumäärä : 107 Ikä : 29 Paikkakunta : Kärpässieni Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Vs: An Cafe Ma Heinä 21, 2008 1:14 pm | |
| | |
|
| |
Ryuoshi Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe Ti Heinä 22, 2008 10:53 pm | |
| | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Heinä 23, 2008 2:49 pm | |
| Siinä ku on se joku video nii menee alas nii siinä lukee sinisellä ja sen alapuolella on sellai pikkunensoittojuttu nii siitä voi kuulla pätkän, mä en oo aineskaa kuullu tota kappaletta ennen? o.0 | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Heinä 23, 2008 5:57 pm | |
| | |
|
| |
Ryuoshi Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Heinä 23, 2008 10:54 pm | |
| missä välissä se on? sanokaa aika :3 | |
|
| |
matsuo Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 31 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: An Cafe To Heinä 24, 2008 12:30 pm | |
| Pakko sanoo, mut anticun tuotanto vaan paskenee. Ei millään pahalla jos joku tota ja niit paria muutaki uutta biisii luukuttaa iha kypällä, mut mun mielestä ne on ihan hirveitä. | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
| Aihe: Vs: An Cafe To Heinä 24, 2008 5:37 pm | |
| Matsuo, samaa mieltä oon. Antikun vanhempi tuotanto oli paljon parempaa omasta mielestäni. Mut jokaisella on omat mielipiteet ja tää on mun mielipide et ei tartte vetää hernettä nenäänsä täst. | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: An Cafe To Heinä 24, 2008 6:09 pm | |
| An Cafen uus ja vanha tuotanto on kummatki ihan hyvii. Tietysti vanha ehkä parempaa, siin on sitä jotaki, mut uuski menee. Ja mistäs sitä tietää jos tää uus antikku vielä paranee entisen tasolle. Uuudessa ja vanhassa on kummassaki hyvät puolet. ;D | |
|
| |
Sasoriza Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 28 Paikkakunta : Kangasala Registration date : 16.03.2009
| Aihe: Vs: An Cafe Ti Maalis 17, 2009 12:37 am | |
| Oooi ^^ Antikku oli mun eka jiirokkibändi :3 Oikeastaan sen pisteet on viimeaikoina vähentynyt mun silmissäni, mutta nyt tuleva keikka on nostanut niitä :''DD Katotaan sitten, nouseeko se taas mulle erityisen tärkeäksi. Musa on kyllä loistavaa, mutta viime aikoina sekään ei oikein ole jaksanut innostaa. Meikän lempibiisi taitaa olla... Argh, ei niistä voi valita! Aivan liikaa loistavia! Ja lempparijäsen, sanon Takuya. Harmittaa, kun Takuya ja Yuuki ovat jotenkin hirveän epäsuosittuja. Ei ne ole mitään tunkeilijoita, sopivat hyvin bändiin jo persoonallisuuksiensa vuoksi :3 | |
|
| |
Larjus Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 85 Ikä : 29 Paikkakunta : Jiirulaakso Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: An Cafe Ke Maalis 18, 2009 3:47 pm | |
| An Café on aina ollut mulle yks tärkeimmistä j-rock bändeistä. En muista milloin rakastuin heidän musiikkiin, tai milloin kuulin ekan kerran koko bändistä. Siitä on kyllä kauan aikaa.
Lempibiisi on varmaan Escapism, se on ollut aina jotenkin erityinen. Se sai mut nimittäin tajuamaan tän bändin ihanuuden. Mutta mun mielestä uusi ja vanha tuotanto on yhtä hyviä, koska Kanon ja Teruki ovat edelleen pääsäveltäjät. Eihän Bou paljoa kappaleita säveltänyt, kun katsoo koko biisituotantoa. Ja takun ja Yuukin sävellykset on kanssa tosi upeita. Lempijäsen on aina ollut Kanon, vaikka rakastan kaikkia tosi paljon. Yuuki ja takuya... inhoan kun heitä koko ajan syrjitään. Etenkin Yuuki sai kylmän vastaanoton, mitä en voi sietää. Nykyään heidät hyväksytään paljon paremmin. Vaikka he ovat olleet vähemmän aikaa bändissä, ei se tee heistä yhtään huonompia. : ) minulle he ovat todella tärkeitä. Ja kun miettii millainen Yuuki oli eilisellä keikalla *palvontaa* etenkin nyappy nelosen aikana 8D
kyllä on tärkeä bändi tää an cafe. ja oli mahtava nähdä ne livenä, myös anttilassa kätellä ja hieman puhuakin niille. | |
|
| |
offline Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 23 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: An Cafe To Maalis 19, 2009 2:21 pm | |
| An Cafe. Ristiriitainen bändi meikäläiselle.
Viime aikoina en oo kauheesti kuunnellu antikkuja, ei oo vaan kiinnostanu. Ennen Helsingin keikkaa en olis ikinä uskoni alkavani itkee, mutta niin siinä kävi. Vasta tiistaina m tajusin kunnolla miten tärkee bändi An Cafe on mulle. Niin, se siis on eka japanilainen bändi, jota oon kuunnellu ihan oikeasti. Siten se on mulle erittäin tärkeä, vaikken sitä hehkutakaan kovasti. Lempibiisini on nyt ja aina Maple Gunman. Se vaan on. Se on niin Antikkuja. Se on aivan paras. Lempijäsen... Kanon. Se on mulle yks idoleista ja esikuvista ja aargh. Ihana basisti. Niin rock persoonakin, vaikkaki vähän hiljainen hissukka joskus.
Waawaa. On se vaan joku hyvä bändi. | |
|
| |
REITUKI Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 05.08.2009
| Aihe: Vs: An Cafe To Elo 06, 2009 1:07 pm | |
| No, ennen tästä tykkäsin, kyllä nykyäänkin ajattelen että Antikut on ihan ok. Mutta ei se enää silleen iske. Enemmän tykkään vanhasta tuotannosta ja vanhasta kokoonpanosta, jotenkin on vähän ristiriitaset tunteet Takuyaan ja Yuukiin :s Välillä noista tykkäilen, ja välillä sitten en. Ja uusi An Cafén tuotanto on.. no suoraansanottuna aika huonoa, vanha tuotanto on sellasta enemmän muhun iskevämpää, tiedä sitten miksi :/ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: An Cafe | |
| |
|
| |
| An Cafe | |
|