Toi uutinen oli mulle valtava shokki. Sillon torstaina ku tosta kuulin, pillitin vaan koko illan ja kuuntelin Shiroi Utaa (Soun sävellys ja sanoitus yaknow) ja pillitin lisää. Sou on mulle yks tärkeimmistä ihmisistä koko maailmassa ja Lolitat ehdottomasti rakkaimpien bändien joukossa. Muhun ottaa hirveen vahvasti jos lempibändissä käy näin, mä en tajua sitä asiaa kunnolla. Ainoo aate on: ei vittu, tää ei saa olla totta. Pakko itkeä.
Ja mä pidän kaikista lolien biiseistä, kevyimmistä ja niistä raskaistakin. Mä pidin aina hinona piirteenä loleissa just sitä, että ne teki biisejä joka ääripäästä. En mä jaksais kuunnella loleja, jos musa olis vain raskasta tai jos se olis vain kevyttä piperrystä. Ne Marblelin biisit oli upeita, niin kevyet kuin rankat. Vanhat biisit oli upeita, koska ne oli välillä vain päätöntä karjumista. Uudet ihania siksi, koska niissä oli nätti melodia JA NE KITARAT ♥____♥ en sitte palvo Ryuton ja Yu-kin (Ja megumin) soittotaitoja.Ja mun mielestä tuo kevyempi tuotanto on yhtä lailla loleja kuin rankempi. Monimuotoisuus bändeillä on vain hyve.
Kukaan ei tuu ikinä korvaamaan Souta, paree ettei edes yritä. Mä en kuitenkaan halua, että lolit lopettaa, se sais mut vielä enemmän sekasin. Mutta loleille silti joku hyvä laulaja, jolla olis yhtä persoonallinen ääni kuin Soulla. Mä kyllä tiedän, etten voi kuvitella lolien musiikista enää samalla tavalla laulajanvaihdoksen jälkeen. Jos sellainen tapahtuu. Tai sitten käy niin kuin kaveri heitti että Rypsuke laulaa :''D