Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lolita23q

Siirry alas 
+7
fart_monkey
Kittye
cho
Taiya-san
erikku
jENNY
Roku
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Lolita23q - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q - Sivu 2 I_icon_minitimePe Elo 21, 2009 6:29 pm

hmm itellä on lähes samat vastaukset kuin 2 muussa foorumissa mutta kuitenkin, toisaalta saattoi olla ihan hyväkin juttu että Sou lähti, sillä jos Sou olisi halunnut pysyä siinä popimmassa puolessa, ja muut rankemmassa, niin ihan hyvä että lähti. Mutta jos sitten että Sou olisi halunnut rankempaan takas, niin sit aika paska homma.

Nojoo, lolitojen kuuntelu tyssäs heti, kun nää vaihto tyyliä T___T
Olisivat voineet pysyä siinä rankemmassa, joka on enemmän lolitaa kun tämä nykyinen. Toivottavasti nyt jatkaisivat samalla tavalla kun aikojen alussa: ottaisivat laulajan, jolla ei ole massaääntä, ärsyttävän ja tekopirteen kuulosta, ja sellaisen joka ei karju samalla lailla kuin Clearveilin laulaja Saki.
Saisivat ihan tarkasti harkita, kenet ottavat. Eihän Soun paikkaa kukaa korvaa, mutta olisihan se hyvä että joku edes laulaisi.

Soulla on hyvä ääni, osaa karjua ym. ja saisikin tehä/liittyä uuteen bändiin taikka mennä soololle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Lolita23q - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q - Sivu 2 I_icon_minitimePe Elo 21, 2009 7:37 pm

fart_monkey kirjoitti:
sellaisen joka ei karju samalla lailla kuin Clearveilin laulaja Saki.
Sori, offaan, mutta jostain syystä tää rupes naurattaan XD Saki karjuu surkeesti

Ok, jatkakaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Lolita23q - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Elo 24, 2009 6:24 pm

Toi uutinen oli mulle valtava shokki. Sillon torstaina ku tosta kuulin, pillitin vaan koko illan ja kuuntelin Shiroi Utaa (Soun sävellys ja sanoitus yaknow) ja pillitin lisää. Sou on mulle yks tärkeimmistä ihmisistä koko maailmassa ja Lolitat ehdottomasti rakkaimpien bändien joukossa. Muhun ottaa hirveen vahvasti jos lempibändissä käy näin, mä en tajua sitä asiaa kunnolla. Ainoo aate on: ei vittu, tää ei saa olla totta. Pakko itkeä.

Ja mä pidän kaikista lolien biiseistä, kevyimmistä ja niistä raskaistakin. Mä pidin aina hinona piirteenä loleissa just sitä, että ne teki biisejä joka ääripäästä. En mä jaksais kuunnella loleja, jos musa olis vain raskasta tai jos se olis vain kevyttä piperrystä. Ne Marblelin biisit oli upeita, niin kevyet kuin rankat. Vanhat biisit oli upeita, koska ne oli välillä vain päätöntä karjumista. Uudet ihania siksi, koska niissä oli nätti melodia JA NE KITARAT ♥____♥ en sitte palvo Ryuton ja Yu-kin (Ja megumin) soittotaitoja.Ja mun mielestä tuo kevyempi tuotanto on yhtä lailla loleja kuin rankempi. Monimuotoisuus bändeillä on vain hyve.

Kukaan ei tuu ikinä korvaamaan Souta, paree ettei edes yritä. Mä en kuitenkaan halua, että lolit lopettaa, se sais mut vielä enemmän sekasin. Mutta loleille silti joku hyvä laulaja, jolla olis yhtä persoonallinen ääni kuin Soulla. Mä kyllä tiedän, etten voi kuvitella lolien musiikista enää samalla tavalla laulajanvaihdoksen jälkeen. Jos sellainen tapahtuu. Tai sitten käy niin kuin kaveri heitti että Rypsuke laulaa :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lolita23q - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lolita23q
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Bändit-
Siirry: