Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lolita23q

Siirry alas 
+7
fart_monkey
Kittye
cho
Taiya-san
erikku
jENNY
Roku
11 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 9:25 pm

Lolita 23q (japanilaiselta nimeltään 'shoujo loliita nijuu-san ku') on yhtye, jota pidetään osana oshare-skeneä. Tämä leima kertoo kuitenkin enemmän yhtyeen ulkonäöstä kuin heidän musiikillisesta annistaan. Värikkäitä vaatteita, kasoittain koruja, rajut meikit... nämä ovat ehdottomasti joitain Lolitan tunnusmerkeistä. Älä kuitenkaan anna heidän näennäisen söpöydensä johtaa sinua harhaan - heidän musiikkinsa voi ajoittain olla hyvinkin raskasta ja rajua.

laulu: Sou
basso: Ryosuke
kitara: Yu≠ki
kitara: Ryuto
rummut: BAN

Kitara : Megumi (lähtenyt 2005)


JaME tarjoaa Hyvinhyvinhyvin pitkän biografian, joten en sitä tähän nyt postaile edes omana versiona, mutta sanottakoon vielä sananen itse yhtyeestä kumminkin.

Lolita23q on ollut siis aktiivinen jo vuodesta 2004, ja he ylläpitävät aktiivista keikka-ja julkaisutahtia kokoajan. Tänäkin vuonna on jo ilmestynyt yksi uusi single 'Hoshi no kakera', ja yksi "kootut-palat" albumi 'MEMORIAL 2005-2006 Shoujo -Lolita- 23' josta löytyy yhtyeen vanhempaa tuotantoa eri vuosilta sekoitettuna.

Kertokaas oma kommenttejanne tästä oshare kei-scenen aarteesta.Suosikkikappaleita, mielipiteitä, kaikkea.

Itse voisin vaikka aloittaa. Ensimmäinen kappale, jonka kuulin, oli Mikansei Sapphire, ja sitä seurasivat sitten kaikki muut kappaleet. Nykyään lolita23q on kaikenlisäksi vielä suosikki yhtyeenikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 9:53 pm

Mä joskus kauan aikaa sitte vähän kuuntelin millasta tää musiikki on mut en sitte enempää tutustunut tähän bändiin. Mutta nyt on pakko sanoo että täähän kuulostaa tosi hyvältä! Vois alkaa kuuntelemaa jopa aktiivisesti. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 9:56 pm

Ensimmäistä biisiä en muista... :/ Olikoha muute kans Mikansei Sapphire, en oo varma... Mut en oo saanu kuunneltuu lolitaa sen jälkee kunnol ku lähti iPodist kaikki biisit -.- : <
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 10:03 pm

erkku-sama kirjoitti:
Ensimmäistä biisiä en muista... :/ Olikoha muute kans Mikansei Sapphire, en oo varma... Mut en oo saanu kuunneltuu lolitaa sen jälkee kunnol ku lähti iPodist kaikki biisit -.- : <

Voi sukka. Ei hätää, Ryuu pelastaa sitten jossain vaiheessa ja lähettää sulle vähäsen :''''D Ei lolitaa voi poistaa soittolistoilta.

jENNY kirjoitti:
Mä joskus kauan aikaa sitte vähän kuuntelin millasta tää musiikki on mut en sitte enempää tutustunut tähän bändiin. Mutta nyt on pakko sanoo että täähän kuulostaa tosi hyvältä! Vois alkaa kuuntelemaa jopa aktiivisesti.

Juuri näin! Siitä vaan kelaamaan tuotantoa läpi niin johan tämä iskeytyy kuin kivi kalloon ja pian muistat Lolita23q'n discon ja bion ulkoa etu ja takaperin jaja.. no niin, rauhoitun. Hyvä kun bändistä pidetään =')
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 10:07 pm

NIIMPÄ!! sillon kerra sanoin et sun täytyy sendii etkä muka kerenny! >: OO oon ny ainaki kuukauden tai kaks ollu ilman lolitaa :' <
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 10:12 pm

erkku-sama kirjoitti:
NIIMPÄ!! sillon kerra sanoin et sun täytyy sendii etkä muka kerenny! >: OO oon ny ainaki kuukauden tai kaks ollu ilman lolitaa :' <

ÄÄÄ mun pitää nyt äkkiä alkaa sendiä sitä sulle, miten mä oon voinu unohtaa .___. tyhmä minä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Taiya-san
Hime ichigo
Hime ichigo
Taiya-san


Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 08.08.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeKe Elo 13, 2008 6:52 pm

Hmm, tämän topicin myötä nyt tutustuin kyseiseen bändiin, ja sanotaanko että tykkään, tykkään ihan hirveästi. On se youtube hyvä ystävä. Eka biisi jonka kuuntelin, oli ensimmäinen hyvännäköinen hakutulos, eli tuo Mikansei Spphire. Taitaapi olla myös lempi biisini tällä hetkellä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
cho
Hime ichigo
Hime ichigo
cho


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Jossain kaukana kaikesta~
Registration date : 09.11.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Marras 15, 2008 1:02 pm

Vasta vähän aikaa olen kuunnellut, mutta tykästyin kyllä heti. Cool
Ensimmäinen biisi, jonka heiltä kuulin, oli Mikansei Sapphire.
Tykkään kyllä. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Kittye
Uusi
Uusi
Kittye


Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 13.12.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Joulu 13, 2008 11:42 am

Ah, lolit! Aloin kuuntelemaan 2006, ja tykastyin heti! Ishoku othello oli eka biisi minka bandilta kuulin! Lemppari jasenet tietty Sou & Ryuto (Ruoto) XD
Aluks tykkasin Yukista hirveesti, mut vuos sitten tajusin miten sulonen Ryuto on!
Hirveestihan bandi on muuttunut naina vuosina, mutta silti kuuntelen! (oma musiikkimaku muuttunut kylla hirmusesti! Lolit & Gaze on ainoo joita jiiru bandeista kuuntelen enaa nykyisin! Muuten kuuntelen j-, ja k-poppia!)

Ceramic Star sinkku oli kokonaisuudessaan aika uskomaton! Cool Sita oon nyt hirveesti jumitellut koneella! Vanhasta matskusta kylla enemman tykkaan!
mums!
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Joulu 13, 2008 10:38 pm

Komppaan, CERAMIC☆STAR on kyllä kivan jännä veto loleilta :--D tykkään siitä paljon sen omalla tavallaan. Vielä enemmän jos saisin sen koneellekin. mur.

Vanha tuotanto on kyllä myös mullakin lähellä sydäntä, siinä on sitä jotakin alkuperäistä lolitan henkeä. Tottakai, uusi tuotanto on myös bändin itsensä tyylistä, kun yhtye kehittyy kokoajan ja näin, mutta vanhaan tuotantoon on aina silloin tällöin kiva palata ja kuunnella että voi miten ne pojat onkaan kehittynyt :3♥
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 8:16 pm

Lolitaa oon kuunnellu jo aikas kauaa, en ole pitäny kirjaa kuinka kauaa, mutta aika kauaa xD joosama.

Eka biisi oli Kohakutou no shoujo, jota hehkutin sitten ihanat puol vuotta varmaa, jonka jälkeen rupesin tutustua muihin tuotoksiin e_e Ja lemppari biisi on tuo Kohakutou no shoujo, jonka lisäksi toiseks uusimmasta sinkusta Boys&Girls. Ihan mahtava biisi.

Uusin sinkku on aika mielenkiintonen. Sellanen mukaansa vetävä. Tykkäsin heti. Mut jotenkin musta tuntuu, et lolsku23q on jotenkin vaihtanut tyyliään.. ööö..dlkshjl rennompaa fldihg köhköhköh. Entiä, tuntuu vaan. Eikä näin välttämättä edes ole, mutta ne 2 uusinta sinkkua, jotenkin ne oli vaan vähän erilaisempaa lolitaa, kuin olisin kuvitellut. Empä tiä.. hmh
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimePe Tammi 02, 2009 5:05 pm

Lolitoja olen kuunnellut jo aika kauan, mutta vasta joskus viime vuonna kiinnostuin ihan kunnolla. Musiikki on juuri sellaista, mitä rakastan. Jokainen biisi on erilainen ja näin... olen huono selittämään.

En osaa sanoa lempibiisiä, tai lempijäsentä. Pidän kaikista tasan yhtä paljon, he ovat kaikki minulle tasavertaisia. Jokainen on suloinen, taitava soittamaan/laulamaan ja omaa hurmaavan luonteen.
En edes muista, minkä biisin kuulin ensimmäisenä, paha mennä sanomaan, en uskalla edes arvailla. Sanonpa vaan, että se oli jotain vanhaa tuotantoa, jostain vuodelta 2005.

Ja toden totta, lolien tyyli on muuttunut, mutta minua se ei ainakaan haittaa. Hyvältä kuulostaa tämä uusikin tyyli, mutta ulkonäöllinen tyyli on mielestäni aika jännä. Ryosuken punaiset hiukset, erikoista, aluksi en tykännyt yhtään, mutta nyt olen alkanut lämmetä niille. Tai BANin valkoiset hiukset, ei mitään uutta, mutta punaiset piilarit... mielenkiintoinen yhdistelmä, varsinkin kun silmälasit ja ne lukuisat huulilävärit päälle... : D

Loleilta en omista yhtään levyä, Tsukiconista olisin ostanut, mutta rahat eivät riittäneet... mutta koneella on sellaiset kolmisenkymmentä biisiä, niitä löytyy netistä ladattavaksi niin surkean vähän...

Ja Lolitat saisivat julkaista Euroopassa levyjää, silloin olisi parempi mahdollisuus, että he tulisivat keikkailemaan Suomeen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeTi Tammi 27, 2009 4:35 pm

--Kotisivustolle on nyt päivitetty viime päivinä uusin profiilityyli, mielestäni tää on aika mielenkiintonen :--D Varsinkin Sou näyttää ihan erilaiselta.

Uusi albumikin ilmestyy sitten Soun syntymäpäivänä 25.3., Marble_Shaking_Ward nimellä.

Komppaan Larjusta, itsekin olisin ostanut tsukiconista lolitojen levyt mutta hemmetti se oli kallis o/ en näe mitään järkeä myydä sitä yhtä levyä 70e hintaan, mutta mirrimusic rahastaa tän kanssa. Jos myisivät halvemmalla, olisi varma että levyt olisivat menneet heti loppuun.

Ja ulkomaankeikkojenkin puolesta! Lolitat ovat saaneet jo hamstrattua itselleen japanista tarpeeksi suuren fanikannan(joo köhköh mulle tarpeeksi xD) joten voisivat tässä vaikka seuraavina vuosina mun puolesta lähteä vallottamaan ulkomaitakin. Ja ottaisivat vielä mallia SINCREAsta-- ensimmäisenä suomeen niin tulee hyvä mieli♥ Ei vaan. Mutta toivottavasti pojat lähtevät kumminkin edes jossain vaiheessa kotimaansa ulkopuolelle katsomaan kuinka paljon faneja niillä oikeasti onkaan täällä muualla maailmassa :3


Viimeinen muokkaaja, Roku pvm La Tammi 31, 2009 5:48 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 5:17 pm

Roku kirjoitti:
--Kotisivustolle on nyt päivitetty viime päivinä uusin profiilityyli, mielestäni tää on aika mielenkiintonen :--D Varsinkin Sou näyttää ihan erilaiselta.
Ette ikinä arvaa kuka sai shokin ku näki ne :____O Minäpä tietenkin. Yu-kin hiukset olivat aika tyylikkäät, ja muiden tyyleihin oli jo tottunut, mutta toi Sou... liian aikuismainen mun makuun.
Missä on ne pyöreät posket, glitterit nassussa, hatut ja valkoiset pörröiset hiukset? : oo

Ja se Marble_Shaking_Ward olis aivan ihana...
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimePe Tammi 30, 2009 7:15 pm

Roku kirjoitti:

Ja ulkomaankeikkojenkin puolesta! Lolitat ovat saaneet jo hamstrattua itselleen japanista tarpeeksi suuren fanikannan(joo köhköh mulle tarpeeksi xD) joten voisivat tässä vaikka seuraavina vuosina mun puolesta lähteä vallottamaan ulkomaitakin. Ja ottaisivat vielä mallia SINCREAsta-- ensimmäisenä suomeen niin tulee hyvä mieli♥ Ei vaan. Mutta toivottavasti pojat lähtevät kumminkin edes jossain vaiheessa kotimaansa ulkopuolelle katsomaan kuinka paljon faneja niillä oikeasti onkaan täällä muualla maailmassa :3

Juupajuu, saisivat tännekki tulla, tai edes Eurooppaan (ja sen jälkeen tulisivat uuestaan ja myös Suomeen ellei olisi sillon ekalla kerralla tullut) ja kiinostais aika paljon minkähänlaiset fanipaidat niillä on :p

Ja uudet profiili kuvat, AAAAA NE NÄYTTÄÄ UPEILTA ;___;
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Helmi 14, 2009 1:11 am

Lolitoilta on nyt tullut poikien blogien välityksellä pientä infoa, elikkä uutta musiikkivideota ollaan saamassa! Staff-blogin kuva Sou'sta kiedottuna punaiseen kapaloon kieltämättä hämää, mutta mitä kiehtovampi biisi, sitä kiehtovampi pv sille pitää myös tehdä :_D Mielenkiinnolla odottelen minkälaista videota sitä tullaan sitten loppujenlopuksi julkaisemaan.

Mikäli nettisanakirjat on oikeessa, myöskin mahdollista DVD'tä saattaisi olla tiedossa lähiaikoina lolitojen discoa täyttämään. Viimeisin keikkataltiointihan on vuodelta 2006, joten ainakaan itse en koe yllätyksenä että Lolitat olisi julkaisemassa uutta live taltiointia kansalle nähtäväksi :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Helmi 14, 2009 1:06 pm

Minäkin olen noita Lolien blogeja akitiivisesti seurannut ja tajunnut puhuttavan jotain PV:stä 8D Mielenkiintoista, ei varmaankaan jää epäselväksi, kuka sellaisen haluaa nähdä. Minäpä tietenkin. Nuo lolit ovat mulle sen verran tärkeä poppoo, joka saisi levitellä tuotantoaan myös tänne Eurooppaan 8D hehheh...

Ja jotain DVD:stä, kyllä, niin mäki olen ymmärtänyt. Toivottavasti en ole tajunnut täysin väärin, mutta uusia livetaltiointeja olisi kiva saada 8D kun todellakin muistaa milloin niitäkin viimeksi ilmestyi. Ja uutta discoa hyvältä bändiltä odottaa tietenkin 8D

Kunhan se albumin julkaisu onnistuisi ajallaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 9:03 pm

Kukaan nähnyt näiden uutta lookia? Mielipiteitä?

Omasta mielestä.. kammottava xD Sou näyttää takerulta, eikä enään siltä Soulta ;___;
Yukinkin piti mennä hankkimaan ne kikkurat, nehän on kaikilla jo >Surprised
Ryosukelle ei oikee noi punaset mee, moppipää..
Ja no Ban.. se nyt hirveemmin miksää ole muuttunu, mi laiks sen tyylistä.
Mut RYUTO NÄYTTÄÄ HOTTOLTA <3____<3 ihana. Sille sopii noi hiukset ja se väri ah ah.

Mua pikkasen epäilyttää näitten tuleva alppa. Jos siitäkin tulee kauhee poppopoppi niinku edellisetkin julkasut ni.. ://////
Ei siinä mitään jos jotkut biisit ovat, mutkun lolitojen tyliin kuuluu se raskas musiikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 9:55 pm

fart_monkey kirjoitti:
Mua pikkasen epäilyttää näitten tuleva alppa. Jos siitäkin tulee kauhee poppopoppi niinku edellisetkin julkasut ni.. ://////
Ei siinä mitään jos jotkut biisit ovat, mutkun lolitojen tyliin kuuluu se raskas musiikki.

Niinhän se on, että bändit kehittyy ja musiikki kehittyy, ja massa kulkee massan mukana ja päläpälä kaikkea muuta kivaa roskaa mitä ei ikinä kukaan toivoisi välttämättä tapahtuvan tietyn pisteen jälkeen D8

Mutta tosiaan, oon sun kanssa ihan samalla kannalla :/ Lolitojen tyyli oli juuri parhaimmillaan, kun biisit oli sekoitetta raskas-ei niin raskas. Nyt kun kuuntelee CERAMIC★STARia jo miljoonannetta kertaa, alkaa pikku hiljaa tottua jo tuohon kyseisen levyn sekä garizmin villiin 'muutokseen', minkä musiikin tyylissä huomaa, mut silti se ei tunnu kovin 'lolitalta' verraten aikasempaan tuotantoon- tyyli on jotenkin täysin erilainen, 'sporttinen' on ehkä outo kuvaus kun musiikista puhutaan mutta omaan korvaani se vain kuulostaa siltä 8''D. Vahvempi basso olisi edes kiva saada takaisin, se tuntuu kadonneen kokonaan noilta kahdelta uudelta sinkulta, ja se toimi harvinaisen hyvin lolitojen biiseissä :/

En kuitenkaan kiellä, etten itse pitäis näistä uusimmista julkaistuista kappaleista. Tykkään hyvinkin paljon tuosta LAST HEAVENista, mikä uusimmalta sinkulta löytyy, se on jotenkin jännä ja omalla tavallaan erikoista lolitaa, sekä toimii lisäksi hyvänä fiilistelybiisinä :3 Kuitenkin näin ylitse pääsemättömänä lolita-fanaatikkona itekkin toivon, että tuleva albumi sisältäisi myös jotain vanhemman tuotannon tyylistä settiä, ssellaista olisi pitkästä aikaa todella kiva kuulla uudestaan 8)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 12:20 am

En ole tätä(kään) kovin kauaa kuunnellut, mutta tykkään kovasti :3 Eka biisi minkä heiltä kuulin oli Mikansei Sapphire ja se on edelleen lempibiisi heiltä. Suosikkijäsentä en osaa oikeastaan vielä sanoa, enkä varmaan koskaan osaakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
-Mörrimöykky
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 28
Registration date : 03.06.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeKe Kesä 03, 2009 5:10 pm

Löysin muutama päivä sitten Lolitat, ja tykkäsin heistä heti. >www<" Paljoa en tietenkään viellä tiedä bändistä, mutta musiikki ainakin on makuuni. (8 Ensimmäinen kappale jonka kuulin, oli Creamic Stars ja luulenpa, että se on lempibiisini heiltä, ainakin tähän mennessä, vaikken todellakaan ole kaikkia varmasti kuullutkaan. 8 D Lolita23Q ei ihan lempibändini ole, koska en ole siihen kunnolla kerinnyt viellä tutustua, mutta ainakin se kuullostaa hyvältä. ^w^
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeKe Kesä 10, 2009 1:07 pm

Itse ainakin olen toosi tyytyväinen tuohon levyyn Cool omaa ei ole, mutta olen kaikki biisit koneelle ladannut (puuttuisko kaks?)

3/4 oli jotain, mistä todellakin pidin. Kertsi oli ihan kuin kokonaan eri biisistä. 8D Kipusi kyllä suosikkeihin loleilta (lol, siel on karkeesti sanottuna kaikki niiden biisit)
Soun ääni niissä säkeissä... se kipitti suoraan paidan sisään ja sieltä sisuskaluihin. Tuli oikein kylmät väreet sitä kuunnellessa!
Se oli suht sellaista vanhantyylistä lolia. Cool sellasta ihanaa <3

myös Vanish ~kaichuu sunadokei~ iski minuun todella hyvin. siinä on kiva fiilinki ja näin Cool
Paljoo osaa sanoa... XD


Ja oli kiva saada CERAMIC★STARiin video. Se oli ihana ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
HirukU
Hime ichigo
Hime ichigo
HirukU


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 27
Paikkakunta : Jkl
Registration date : 04.07.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 5:03 pm

Aaa pidänn <33
Eka biisu tai olla Mikansei Sapphire jaa sen jälkeen soi Siren Blue. Jäin koukkuun Baniin ja Soun ääneen. *w*
Ahemm... olisi kiwa nähä ne liwenä. : 3
Enpä tästä osaa oikein muuta sanoa, muuta kuin että ihana bändi. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
-Mörrimöykky
Uusi
Uusi



Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 28
Registration date : 03.06.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Biisejä?   Lolita23q I_icon_minitimeSu Heinä 12, 2009 9:17 pm

Voisikohan kukaan teistä, jolla on lolitoiden biisejä koneella, lähettää mulle mesessä? (---8 Ei ole varaa ostaa levyä, ainakaan viellä, mutta olisi ihanaa saada edes muutama biisi koneelle. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitimeTo Elo 20, 2009 7:48 pm

JaME kirjoitti:
Sou jättää Lolita23:n, yhtyeeltä kokoelma

Lolita23:n vokalisti Sou on ilmoittanut jättävänsä yhtyeen. Kotisivuilla kerrotaan, että viimeinen nykyisellä kokoonpanolla soitettava keikka on 27.10. SHIBUYA-AX:illa osana TOUR'09 Carnival of III ward-kiertueella.

Sou kertoo lähdön syiksi erimielisyydet bändin tulevaisuudesta, jota muut haluavat viedä eri suuntaan kuin hän. Laulaja kertoo lähtöpäätöksensä olleen lukuisten keskusteluiden tulos ja pahoittelee äkillistä ilmoitusta. Lisäksi hän toivoo voivansa jatkaa laulamista myös tulevaisuudessa. Myös muu bändi esittää anteeksipyytönsä uutisten äkillisyydestä ja toivoo, että yhtyeen fanit tukevat sitä lokakuuhun ja myös siitä eteenpäin.

Tämän myötä yhtye julkaisee myös uuden kokoelman. Lokakuun seitsemäs päivä ilmestyvä ;BeSt kokoaa yhteen kappaleita vuosilta 2007-2009. Mukaan lukeutuu kokonaisuudessaan kolmetoista raitaa ja DVD, jolla on yhtyeen kaikkien tuona aikana julkaisemien singlekappaleiden musiikkivideot.

Hmm, en nyt osaa sanoo mitään muuta kuin että harmillista fanien kannalta. Ite en nykyään enää juurikaan kuuntele bändiä paitsi luukutan Mikansei Sapphireeeeee
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Sponsored content





Lolita23q Empty
ViestiAihe: Vs: Lolita23q   Lolita23q I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lolita23q
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Bändit-
Siirry: