Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia Empty
ViestiAihe: Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia   Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:42 pm

Eli liput tulivat myyntiin Tikettiin ke 18.6. klo: 10.00
hinta ennakkoon 36e ja ovelta 39e.

Ovet auki kello 18.00 ja konsertti alkaa 19.30.

Jonotus sallittua 3h ennen sisäänpääsyä. jonotusnumeroita jaetaan Kampin torilla 3,5h ennen sisäänpääsyä.

Ketkä on menossa? Vai onko kukaan? Itse en pääse koska a) matti on kukkarossa b) isä ei päästä.
Toivotan kaikille kumminkin hauskaa keikkaa jo etukäteen ja kirjotelkaa vaikka tänne sitten millasta siellä oli jos menette, haluan tietää kaiken! SmileVery Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia Empty
ViestiAihe: Vs: Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia   Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 5:47 pm

Mulla ei ainakaa kuulemma oo mitään asiaa tonne ô.o mut en tiedä, kaveri kyllä saattaa päästä ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia Empty
ViestiAihe: Vs: Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia   Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia I_icon_minitimeLa Heinä 19, 2008 7:41 pm

Piti tuonne päästä, mutta rasittavat vanhemmat sitten kielsivät ainaisen ramppaamisen jossain. Koulukin vähän vaikeuttaa kun se on justiinsa alkanut, ja saadaan uusia kirjoja ja kaikkea muuta mukavaa tuolloin vielä niin opettajatkaan ei varmaan oikein diggaile kun anoisin ekana koulupäivänä lomaa 8D Ja äiti taas ei tykkäile lintsaamisesta(olen liian_kiltti).

Mutta juu, turha viesti tämä, mutta henkilöt jotka Kagrra,'aa kuuntelemaan menevät, saavat sitten tiedustella täällä juuri mitä kaikkea mahtavaa keikka tarjosi =') Mielenkiinnolla odottelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia Empty
ViestiAihe: Vs: Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia   Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia I_icon_minitimeSu Heinä 20, 2008 1:13 pm

Höhöö vähän joo tää on offia mutta kaikkien vanhemmissa taitaa olla jotain vikaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia Empty
ViestiAihe: Vs: Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia   Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 9:35 pm

^--- ei mun iskässä ole, mut äiti on vaan sellane "et mene" ellei jokku bändit tule treelle, se on eri asia.

Ite olin kagrra,n keikalla. Olin Akiyan puolella, ömm.. ensin 2. rivissä, keikan alkaessa 3. rivissä, ja lopulta ihanan rakas siskoni tuuppas mut 4. riville, kun luuli mua toiseks tyypiks ;__; kiitti vaan. Oh,, possun hyvän keikan vetivät. Ja kun aloittivat kotodaman heti ensimmäisenä, voi vitsit mikä lava esiintyminen! ((Akiyalla varsinkin :PP)) Enkä edelleenkään unohda sitä, kun näin Izumin astelevan lavalle. Se oli söpö <3___<3 ja himosti laihtunu. Ah.. soittivat lempi kappaleen Utakatan, ja lauloin sitä ulkoa siinä samalla. Ja Uzu oli mahtava livenä. Nimmari tilaisuus oli mahtava myös, päätin ottaa paitaani nimmarit. Vitsit, Shinin hymy oli niin ihana *-* Ja Naolla oli himo lämmin käsi, olis tehny mieli pitää käsi siinä kokoajan, mutta Isshin nimmari odotti. Nao otti ihan tavallisesti, ja sitten otti sillein hienosti peukusta kiinni ;) hankala selittää. Mut se oli söpöä, ja sen silmät on himo nätit. ... isshillä on näppykä ottassa, kiinnitin heti huomioni siihen. Ja kun se kirjotti sen nimensä paitaan, teki niin sulavasti siihen. ((paidan rypyt varmaan oli vähän hankalia)) Oi.. Izumi oli niin pienen näkönen. Ja Akiya piirsi sellatteen hymiön siihen myös Very Happy se oli söpöä. Ja kaikilla oli lämmin käsi, itellä varmaan iha kauheen tuntunen, kylmä ja limanen xDDD


Mut mahtavaa oli *-* uudestaankin saavat tulla. Ja haastiksessa luki ((isshi sano)) että kannattaa lähettää paljon postia, jossa pyytäis pokia tulee uudestaan keikkailee, niin ne tulee :]
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia Empty
ViestiAihe: Vs: Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia   Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kagrra, @ 18.08.08, Tavastia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kagrra,
» Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07.
» the GazettE @ 30.10.07 Tavastia
» An Cafe @ 15.3.2008 Tavastia, Helsinki
» Abingdon boys school, Helsinki Tavastia 4.11.09

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Konsertit-
Siirry: