erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07. Ke Heinä 16, 2008 2:11 pm | |
| Miyavin ikimuistoinen keikka, ahh.<3 Eli, kummalla keikalla olitte, vai olitteko ollenkaan? Menikö keikka osaltanne hyvin vai feilasitteko sen kokonaan? Omalta osaltani se meni suht hyvin, toisella keikalla toisessa rivissä ja toisessa ekassa rivissä. Tosin, toiselta keikalta lähdin hiukan ennenkuin se loppui, enkä kerennyt kuulla We love youta. | |
|
Hallusination Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 14 Paikkakunta : Kamijon sänky Registration date : 21.07.2008
| Aihe: Vs: Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07. Ma Heinä 21, 2008 1:04 pm | |
| Oli kyllä todella ikimuistoinen keikka<3 Olin ensimmäisellä keikalla, jonotusnumero oli 277 ja olin toisella rivillä. Keikka meni omalta osaltani hyvin, vaikka keikkakäyttäytyminen oli täysi helvetti! | |
|
erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07. Ma Heinä 21, 2008 1:43 pm | |
| Niin oli! : O Ite sain ekalla keikalla numeron 373, ja tokalla 160. : D | |
|
Roku Gackt(admin)
Viestien lukumäärä : 105 Paikkakunta : Tampere Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07. Ma Heinä 21, 2008 1:53 pm | |
| 3.7. olin siellä, mahtava keikka oli. Kuitenkin ärsytti se ikuinen töniminen, litistäminen ja puskeminen takaa päin joltahan ei ikinä varmaan voida välttyä, ja koko encoren jouduin seikkailla sitten juomassa kun huippasi ja pirusti, ja hengittäminen oli vaikeata. Mmm, mites se menikään... taisin olla 3 rivissä, sitten joku urpo hujoppi tuli eteen, kas, nelosrivissä, ja dääm, taas joku metri ysikyt ihminen tulee siitä rynnien takaa ohi. Suosiolla jäin sitten siihen 5 riviin. Mutta en kyllä väitä ettei keikka olisi ollut mahtava, sillä sitä se oli | |
|
Hallusination Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 14 Paikkakunta : Kamijon sänky Registration date : 21.07.2008
| Aihe: Vs: Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07. Pe Elo 15, 2008 11:20 pm | |
| Tekisi mieli lähettää JaMelle viesti, että voisiko niitä keikkasääntöjä laittaa enemmän esille! Aina hössötetään niistä jonotussäännöistä. Tai on se siis hyvä, että niistäkin kerrotaan... ei siinä siis mitään. Mutta keikkakäyttäytyminen menee koko ajan kauheammaksi. An Cafen keikalla minua revittiin pois siitä kaverini vierestä. O_o Ja Versaillesin ja Matenrou Operan aikana ihmiset olivat myös aivan hulluja, vaikka keikkaa ei oltu edes loppuunmyyty! En halua kuvitella Gazen seuraavaa keikkaa. Pelottaa jo ajatus, että mitä minulle seuraavan kerran käy keikalla. .____. Ei sinne eturiviin tarvi aina päästä. Takaa näkee paljon paremmin ja siellä on enemmän vapaa tilaa liikkua. 8D | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Miyavi @ Tavastia 02.07. & 03.07. | |
| |
|