Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10 Empty
ViestiAihe: MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10   MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10 I_icon_minitimeSu Heinä 05, 2009 6:01 pm

Joo siis tänne mun olis tarkotus mennä. pakkahuoneelle nimenomaa. Ja voin ehkä jopa olla pois koulusta haha.

Joo, siis kekkä menee ja näin? Keikkaan on kyllä viä kauaa mutta niin.
Takaisin alkuun Siirry alas
REITUKI
Hime ichigo
Hime ichigo
REITUKI


Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.08.2009

MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10 Empty
ViestiAihe: Vs: MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10   MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10 I_icon_minitimeKe Elo 05, 2009 10:05 am

Minä menen, Tavastialle. Yritän vielä saada kylläkin kaveria sinne tavastialle, mutta kukaan ei ole toistaiseksi suostunut tulemaan, joten pahoin pelkään että joudun sitten sinne mutsin kanssa. Tai eihän sinne pakko olisi mennä, mutta kun haluan tottakai, kun MUCCuun olen niin syvästi rakastunut, yksi lempibändeistäni. Enkä yksin tietenkään tuonne saa mennä. No, jotenkin vaan tuntuu jotenkin oudolta ajatella että menis tuonne äitin kanssa.

Se on muuten ihme, kun MUCCun keikalle on vieläkin lippuja aika paljon myynnissä O_______O Olisin odottanu et ne olis menny hetkessä !
Takaisin alkuun Siirry alas
 
MUCC Tampereella & Helsingissä 6.-7.10
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Konsertit-
Siirry: