Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
HirukU
Hime ichigo
Hime ichigo
HirukU


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 27
Paikkakunta : Jkl
Registration date : 04.07.2009

Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla Empty
ViestiAihe: Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla   Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla I_icon_minitimeSu Heinä 05, 2009 11:38 am

Eli dio oli 1.12 glorialla, oliko kukaan siellä?

Itse olin kawerini kanssa. Keikka oli mahtawa mutta keikkakäyttäytyminen t ö r k e ä ä ! ! Monta kertaa järjestysvalvojat keskeyttivät keikan koska fanit olivat niin hulluja. Pari fania pyörtyi eteen. Mikarukin sanoi ettei halua että hänen paikkojaan kosketaan, mutta jotkuthan olivat käsi kiinni Mikaru herran housuissa ym. Varmasti olisi ollut mukavempi keikka jos ihmiset osaisivat käyttäytyä.Ite olin takana koko konsertin ajan. Näki sieltäkin hyvin vaikka olisin halunnut katsoa vähän enemmän Denkaa mutta joku pomppi ja kiljui edessä. Ja ernut olivat liian lähellä lawaa mutta kukapa ei olisi lähemmäs mennyt kun Ivy käski tulla. o.o'
Nimmaritilaisuus oli hywä vaikka tilat tosi ahtaat. Vein lahjaksi kawerin kans nallen, suklaata ja kortin. Eipä herroille paljoa fanilahjoja korissa ollut. ; <
Mutta tää meni pelkäksi valitukseksi gomenn. Keikka oli sinäänsä tosi hywä. Mikaru lauloi laulut hywin, ja Kei, Erina, Denka ja Ivy soittivat mahtavasti. <3_________<3 oli siellä kuitenkin kiwaa, kiitos mahtawan bändin. n___n sitten kun/jos he tulevat uudestaan suomeen, mie olen ainakin menossa. *w*
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla Empty
ViestiAihe: Vs: Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla   Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla I_icon_minitimeTi Heinä 07, 2009 11:01 am

Itse olin tuolla keikalla.

Jonotus oli yhtä helvettiä. Satoisatoisatoi joka saatanan sekunti satoi...
Mahtavan kuvan saivat Suomesta pojat KYLLÄ.

Mutta kyllä se oli sen arvoista <3
Hitto oikeesti herrat oli niin laittoman ihnia nimmaritilaisuudessa. Ne ihanan pehmeet kädet, lämpimät hymyt ja ystävälliset "arigatô" -sanat. Ja mä vannon että Erina hihkas mulle HEI, ku tulin sen kohalle. se oli niin mieltä lämmittävää.
Oli ne ihania <3

Ja keikka taas oli upea kans. Itelläni oli paikka suoraan Mikarun edessä noin kolmannessa rivissä. Siitä näki ja kuuli todella hyvin. Se oli muutenkin hyvä paikka kun mua ei jatkuvasti tönitty ja hakattu ja litistetty paperin ohueksi. Sain keikalla koskettua kaikkia paitsi Denkaa. Ja jossain vaiheessa syliini lensi Ivyn vesipullo ja myöhemmin sain tarrattua Mikarun pyyhkeeseen. Mukavat muistot, vesipullo ja pala siitä pyyhkeestä <3
Mikaru oli kyll tosi hemaisevan seksikäs ilman paitaa. JA IVY SIINÄ LUOLAMIESPANEMUA-ASENNOSSA <3 HAARAT AUKI MINISHORTSEISSA JA NAPAPAIDASSA <3 ja Erinan mekko oli kans ihana <3

Joo Dio takas suomeen <3
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Distraught overlord~Dio 1.12 Helsingissä glorialla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Konsertit-
Siirry: