Eli dio oli 1.12 glorialla, oliko kukaan siellä?
Itse olin kawerini kanssa. Keikka oli mahtawa mutta keikkakäyttäytyminen t ö r k e ä ä ! ! Monta kertaa järjestysvalvojat keskeyttivät keikan koska fanit olivat niin hulluja. Pari fania pyörtyi eteen. Mikarukin sanoi ettei halua että hänen paikkojaan kosketaan, mutta jotkuthan olivat käsi kiinni Mikaru herran housuissa ym. Varmasti olisi ollut mukavempi keikka jos ihmiset osaisivat käyttäytyä.Ite olin takana koko konsertin ajan. Näki sieltäkin hyvin vaikka olisin halunnut katsoa vähän enemmän Denkaa mutta joku pomppi ja kiljui edessä. Ja ernut olivat liian lähellä lawaa mutta kukapa ei olisi lähemmäs mennyt kun Ivy käski tulla. o.o'
Nimmaritilaisuus oli hywä vaikka tilat tosi ahtaat. Vein lahjaksi kawerin kans nallen, suklaata ja kortin. Eipä herroille paljoa fanilahjoja korissa ollut. ; <
Mutta tää meni pelkäksi valitukseksi gomenn. Keikka oli sinäänsä tosi hywä. Mikaru lauloi laulut hywin, ja Kei, Erina, Denka ja Ivy soittivat mahtavasti. <3_________<3 oli siellä kuitenkin kiwaa, kiitos mahtawan bändin. n___n sitten kun/jos he tulevat uudestaan suomeen, mie olen ainakin menossa. *w*