Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Danger Gang

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Danger Gang Empty
ViestiAihe: Danger Gang   Danger Gang I_icon_minitimeMa Kesä 29, 2009 10:31 pm

Ajattelin tehdä myös tälle bändille oman topan. Uskon että jokainen on edes vähintään kuullut bändin nimen.

Danger Gang 1061-a


Infoa täältä.

Mutta tällästä pikaista tietoa:

Bändi siis koostuu ainoastaan naisista, vuonna -02 perustettu visual - kei -bändi. Jäsenvaihdoksia on ollut yksi: Basisti KA-E lähti bändistä -04 ja sen tilalle tuli Thera. Wakan ääni erottuu muista naislaulajien äänistä: voimakas ja karhea. Karjumiset ovat kyllä upeita, ei uskoisi että tälläisestä naisesta lähtisi sellaiset karjaisut :--D biisejä on jokalähtöön: rauhallisista nopea tempoisiin ja hiukan raskaampaan.

Ja muutama biisi niille, jotka eivät ole ennen kuulleet bändistä/kuunnelleet bändiä/muista minkälaista musiikkia tekivät:


feathers of sorrow
Crash
Joukei no Kanata

--
Yksi mieleenpainuvimmista bändeistä, tutustumisen arvoinen, uskon että joku tykkää. Ei ehkä kaikista biiseistä, mutta tältä bändiltä löytyy kyllä sellanen biisi, mihin tykästyy :_D
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Danger Gang Empty
ViestiAihe: Vs: Danger Gang   Danger Gang I_icon_minitimeTi Kesä 30, 2009 2:54 pm

AAAA MÄ RAKASTAN DENKKUJA <3<3

Eli siis Danger Gang on ehdottomasti mun top10 bändilistalla 8D
En kyllä oo varmastikaan kaikkia biisejä kuullut, mutta ne kaikki jotka olen ovat olleet upeita 8D
Wakan ääni on hitto joku ihana, voimakas ja käheä mutta kaunis. Miettii vaikka jotain Samuraita, ne karjunnat <3<3, ja vertaa sitä vaikka... Feathers of sorrow'hun. Niin erilaista, ja upeaa 8D
Sanoista en ymmärrä hölkäsen pöläystä, okei, joistakin vähän, mutta oon varma että Waka on hyvä sanottamaan. Cool Siinä missä Hiko, Thera ja Rei on hyviä säveltämään.

Rei on ehkä mun lempijäsen Danger Gangista. En tiedä. En oo oikein miettinyt. Mutta jos jonkun sanon niin sanon Rein.

Lempibiisit... vaikeaa. 8D Sanon nyt vaikka S -esu-, Samurai ja Retsu. Mutta kaikki jotka oon kuullu on hyviä <3 Free Skyn alku XDD

Mutta joo tykkään bändistä, levyjä en omista (vielä, x'ssä olis pari jotka haluun) ja haluun neidit ehdottomasti Suomeen esiintymään.
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Danger Gang Empty
ViestiAihe: Vs: Danger Gang   Danger Gang I_icon_minitimeTi Kesä 30, 2009 3:38 pm

Haha joo ei sit yhtään kalliita noi levyt äxässä xDD Ennemmin tilaisin sen yhen levyn cdjapanista, kuhan olis vaikkapa tilillä rahaa.

Mulla ei ole oikein lempijäsentä, mut ainakin olen ihan hulluna Hikon hiuksiin *wwww* hankin kyllä samanlaiset, kuhan nää viä kasvais pikkasen enemmän (tai sit hankin hiuslisät noihi hiuksiin, jokka tulee takaa eteen :---D)

Mun lempibiisit ovat taas Joukei No kanata. Alku vetää heti mukaansa, Wakan ääni on ihana <3 meh laiks. Sitten on Feathers of sorrow. Se oli myös eka biisini dangerilta :---D

nyt muuten tajusin, et joskus kauaa sitten kun tutustuttiin siskon kans jiirokkiin, niin myspacessa etittiin joitain bändejä. No vastaan tuli Danger Gang, ja tottakai me luultii niitä kaikkia mieheks. Thera näytti naiselta joten ilmiselvästi sen piti olla mies. Silloin.
Katottiin siskon kans vähän "O___O" -ilmeellä Theran hiuksia, oli aika mielenkiintosta yhdistää mustaa ja kunnon oranssia. Ja joskus muutama viikko sit olin "hei, sehän oli danger gang!" hehe kukaan tajunnu.

Suomeen nää ! ehdottomasti olisin menossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
HirukU
Hime ichigo
Hime ichigo
HirukU


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 27
Paikkakunta : Jkl
Registration date : 04.07.2009

Danger Gang Empty
ViestiAihe: Vs: Danger Gang   Danger Gang I_icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 4:52 pm

Uuuww pidänn <33
Yksi harwoista tyttöbändeistä mitä kuuntelen Cool
Lempibiisuni on Retsu ja Samurai. Jotenki mukaansa vieviä biisuja, pakko kuunnella uudestaan. : 3
Rei o lempijäseneni. She is beautiful. X3
Miekin menisin tietenkin keikalle, mutta eivät he taida suomeen tulla. : ( ainakaan vielä. ; 3
Eipä mulla muuta mutta hywä bändi n__ __n
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Danger Gang Empty
ViestiAihe: Vs: Danger Gang   Danger Gang I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Danger Gang
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Bändit-
Siirry: