Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ViViD

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
CALL.
Uusi
Uusi
CALL.


Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 30.11.2008

ViViD Empty
ViestiAihe: ViViD   ViViD I_icon_minitimeMa Huhti 27, 2009 4:36 pm

Indie PSC:n uusin kiinnitys ViViD perustettiin virallisesti huhtikuussa 2009 kuin eräänlaisena jatkeena Ko-kin (ex. NoveLis) ja Ivun (ex. Kis&Nate) edelliselle limited time unitille ZiL:lle. Bändiä oli kuitenkin Ko-kin mukaan suunniteltu jo rumpalin edellisen bändin, NoveLisin hajotessa viimevuoden syyskuussa. Nyt huhtikuussa (itseasiassa tänään Very Happy) Indie PSC sekä bändin pojat ilmoittivat ViViD:n siirtyvän Indie PSC:n kolmanneksi bändiksi. Viralliset sivut avautuvat Indie PSC:n puolelle tämän kuun 15. päivä.

Jäsenet

ViViD 842
Vo. Shin (ex. RHYOLITE, ex. Akihabara Shounendan Dennou Romeo)

Osa: Vocal
Syntymäpäivä: 04.09
Veriryhmä: B
Pituus: 170 cm
Tupakka: Ei polta
Harrastukset: Biljardi
Lempimerkki: Monsieur Nicole
Lempimusiikki: Klassinen
Viesti: I will walk together
Blog: SweetDays

ViViD 906
Reno (ex. NoveLis)

Osa: Gt
Syntymäpäivä: 04.06
Veriryhmä: A
Pituus: 180 cm
Tupakka: Arasuka
Harrastukset: Sake, tikanheitto
Lempimerkki: JustinDavis, Jackrose
Lempimusiikki: SteveVai, GaryMoore, EricClapton, DreamTheater, Kaikki helposti kuunneltava R&B:stä Jazziin
Viesti: I'll make excitement with guitar.
Blog: GUITAR LIFE

ViViD 1067
Ryoga

Osa: Gt.
Syntymäpäivä: 22.11
Veriryhmä: AB
Pituus: 178 cm
Tupakka: icene
Harrastukset: Kylpeminen
Lempimerkki: Justin Davis, Royal Order
Lempimusiikki: 80-luvun rock
Viesti: Follow me silently.
Blog: 怜我一色

ViViD 750
Ivu (ex. Kis&Nate)

Osa: Hot-blood bass
Syntymäpäivä: 16.02
Veriryhmä: A
Pituus: 163 cm
Tupakka: Ei polta
Harrastukset: Elokuvat, säveltäminen, lukeminen, lihastreeni, pelit
Lempimerkki: JustinDavis, RoyalOrder, MALKOMALKA, MiLKBOY, AndA, ViVienne
Lempimusiikki: Sinfoninen metalli, klassinen metalli, mixture
Viesti: イッヴイヴにしてやんよ
Blog: イッヴイヴにしてやんよ

ViViD 1035
Ko-ki (ex. NoveLis)

Osa: CrazyDrum&DJ
Syntymäpäivä: 01.05
Veriryhmä: O
Pituus: 168 cm
Tupakka: En polta vieläー★
Harrastukset: DJ, nukkuminen, pureminen, eristäytyminen (hikikomori)
Lempimerkki: Vivienne Westwood, adidas, Milkboy, Dog, device, side by side, TOKYO BOPPER, Faline
Lempimusiikki: HIPHOP jne. Digital
Viesti: Revolution to drum boundary.
I will change it.
You guys
1 113344449993333* (... Ko-kin kryptausta jota en oo vielä oppinu ymmärtämään, joten se jääköön kääntämättä Very Happy:D)
Blog: 革命児

Linkkejä
Viralliset sivut
Entinen blog


---

Eli keskustelua tästä PSC:n uusimmasta jäsenestä. Musiikkia ei tosiaan vielä ole ilmestynyt näiltä yhtään, mutta jos pikkusenkaan taitoja edellisistä bändeistä osaan arvioida niin kovin pahalta ei voi kuulostaa. Very Happy
Pienenä yllätyksenä tuli tosin tuo levy-yhtiönvaihdosilmoitus, nää on vielä niin pikkasia! Mutta oon kyllä ilonen että vihdoin päätyivät kunnolliseen bändiin, ja jos levy-yhtiöstä ja jätkien välisistä ystävyyssuhteista (best friends foreverrr) päätellä, niin tämän bändin jos minkä luulisi kestävän.
Itselläni kiinnostus tätä bändiä kohtaan nousi Shinin myötä, sillä häneen olen mieltynyt D-Romeon kautta aikoinaan. Ja on kiva kuulla häntä hetken hiljaisuuden jälkeen taas, kun herra minun korvaani sattuu miellyttämään kivasti :3 Innolla kyllä oottelen tulevia tuotoksia heiltä, sillä mukana on muutenkin tasokkaita muusikoita kuten Reno jaKo-ki, jotka on mulle tullu pintaraapasulta tutuksi jne. Mutta Shin *w* Sitä odotan aivan valtavasti.



LINKIT :

Blogikäännösyhteisö
OFFICIAL SITE
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

ViViD Empty
ViestiAihe: Vs: ViViD   ViViD I_icon_minitimeMa Huhti 27, 2009 6:05 pm

Uuumammmaaa *-*

Ette arvaa kui ilonen ja yllättyny olin, kun nää meni PSC'hen :---D Jotenkin vaan tuntuu, että näistä tulee sit aika suosittuja (laik SCREW ja SuG)

Ja sitten kun tässä soittaa pari tyyppiä..
Reno ja Ko-Ki. Mua ihan harmitti, kun Novelis hajos, mut sitten kun kuulin et Koki on toisessa projektissa Zil niin olin jo pikkasen sillee "jee", mut Renosta ei mitään 8< Ja kun Reno oli se lemppari jäsen :--D Ja sit tuli Vivid, jossa myös Reno ja sit wuhuu.

Mut ihan ootan täs et minkälaista tulee, jos en pidä niin se on voivoi elämä jatkuu mutta taidan silti vähän sivusilmäillä näitä. kun kerta on PSC' indiessä xD

o/
Takaisin alkuun Siirry alas
 
ViViD
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Bändit-
Siirry: