Indie PSC:n uusin kiinnitys
ViViD perustettiin virallisesti huhtikuussa 2009 kuin eräänlaisena jatkeena Ko-kin (ex. NoveLis) ja Ivun (ex. Kis&Nate) edelliselle limited time unitille ZiL:lle. Bändiä oli kuitenkin Ko-kin mukaan suunniteltu jo rumpalin edellisen bändin, NoveLisin hajotessa viimevuoden syyskuussa. Nyt huhtikuussa (itseasiassa tänään
) Indie PSC sekä bändin pojat ilmoittivat ViViD:n siirtyvän Indie PSC:n kolmanneksi bändiksi. Viralliset sivut avautuvat Indie PSC:n puolelle tämän kuun 15. päivä.
Jäsenet
Vo. Shin (ex. RHYOLITE, ex. Akihabara Shounendan Dennou Romeo)
Osa: Vocal
Syntymäpäivä: 04.09
Veriryhmä: B
Pituus: 170 cm
Tupakka: Ei polta
Harrastukset: Biljardi
Lempimerkki: Monsieur Nicole
Lempimusiikki: Klassinen
Viesti: I will walk together
Blog: SweetDays
Reno (ex. NoveLis)Osa: Gt
Syntymäpäivä: 04.06
Veriryhmä: A
Pituus: 180 cm
Tupakka: Arasuka
Harrastukset: Sake, tikanheitto
Lempimerkki: JustinDavis, Jackrose
Lempimusiikki: SteveVai, GaryMoore, EricClapton, DreamTheater, Kaikki helposti kuunneltava R&B:stä Jazziin
Viesti: I'll make excitement with guitar.
Blog: GUITAR LIFE
RyogaOsa: Gt.
Syntymäpäivä: 22.11
Veriryhmä: AB
Pituus: 178 cm
Tupakka: icene
Harrastukset: Kylpeminen
Lempimerkki: Justin Davis, Royal Order
Lempimusiikki: 80-luvun rock
Viesti: Follow me silently.
Blog: 怜我一色
Ivu (ex. Kis&Nate)Osa: Hot-blood bass
Syntymäpäivä: 16.02
Veriryhmä: A
Pituus: 163 cm
Tupakka: Ei polta
Harrastukset: Elokuvat, säveltäminen, lukeminen, lihastreeni, pelit
Lempimerkki: JustinDavis, RoyalOrder, MALKOMALKA, MiLKBOY, AndA, ViVienne
Lempimusiikki: Sinfoninen metalli, klassinen metalli, mixture
Viesti: イッヴイヴにしてやんよ
Blog: イッヴイヴにしてやんよ
Ko-ki (ex. NoveLis)Osa: CrazyDrum&DJ
Syntymäpäivä: 01.05
Veriryhmä: O
Pituus: 168 cm
Tupakka: En polta vieläー★
Harrastukset: DJ, nukkuminen, pureminen, eristäytyminen (hikikomori)
Lempimerkki: Vivienne Westwood, adidas, Milkboy, Dog, device, side by side, TOKYO BOPPER, Faline
Lempimusiikki: HIPHOP jne. Digital
Viesti: Revolution to drum boundary.
I will change it.
You guys
1 113344449993333* (... Ko-kin kryptausta jota en oo vielä oppinu ymmärtämään, joten se jääköön kääntämättä
:D)
Blog: 革命児
Linkkejä
Viralliset sivut
Entinen blog
---
Eli keskustelua tästä PSC:n uusimmasta jäsenestä. Musiikkia ei tosiaan vielä ole ilmestynyt näiltä yhtään, mutta jos pikkusenkaan taitoja edellisistä bändeistä osaan arvioida niin kovin pahalta ei voi kuulostaa.
Pienenä yllätyksenä tuli tosin tuo levy-yhtiönvaihdosilmoitus, nää on vielä niin pikkasia! Mutta oon kyllä ilonen että vihdoin päätyivät kunnolliseen bändiin, ja jos levy-yhtiöstä ja jätkien välisistä ystävyyssuhteista (best friends foreverrr) päätellä, niin tämän bändin jos minkä luulisi kestävän.
Itselläni kiinnostus tätä bändiä kohtaan nousi Shinin myötä, sillä häneen olen mieltynyt D-Romeon kautta aikoinaan. Ja on kiva kuulla häntä hetken hiljaisuuden jälkeen taas, kun herra minun korvaani sattuu miellyttämään kivasti :3 Innolla kyllä oottelen tulevia tuotoksia heiltä, sillä mukana on muutenkin tasokkaita muusikoita kuten Reno jaKo-ki, jotka on mulle tullu pintaraapasulta tutuksi jne. Mutta Shin *w* Sitä odotan aivan valtavasti.
LINKIT : BlogikäännösyhteisöOFFICIAL SITE