fart_monkey Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 99 Paikkakunta : Tampere Registration date : 27.12.2008
| Aihe: D'espairsRay @ Nosturi, Helsinki 25.7 Ma Huhti 20, 2009 5:18 pm | |
| joo siis niin, keskustelua? Kekkä menossa :--D
Olen itse ainakin toden näkösesti menossa, riippuu täysin rahasta (aa, enstililtä pitäis ostaa kagrra,lta levyn tai kaks xD) ja kun animeconiinkin menee. Mutta vaan se säästökuuri niin eiköhän muaki bongailla siä ;D | |
|
offline Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 23 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: D'espairsRay @ Nosturi, Helsinki 25.7 Ma Toukokuu 04, 2009 6:48 pm | |
| Mä. Oon. Niin. Tuolla.
Ja tässä joku aika sitten manasin ett missä kaikki hyvät keikat viipyy xD
Mutjoo. Meikäläinen on tuolla ja pistää Nosturin ylösalasin. | |
|
erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: D'espairsRay @ Nosturi, Helsinki 25.7 Su Toukokuu 24, 2009 3:43 pm | |
| I'M GOING !! >: DDDD
Aaaa tuo lippu on kyllä niin kaunis ja aaah <3*_* | |
|
HirukU Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 27 Ikä : 28 Paikkakunta : Jkl Registration date : 04.07.2009
| Aihe: Vs: D'espairsRay @ Nosturi, Helsinki 25.7 Su Heinä 05, 2009 11:18 am | |
| Yay mie tulenn!!! Haluisko joku tawata siellä? : 3 kuitenkin, tulen. X3 | |
|
fart_monkey Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 99 Paikkakunta : Tampere Registration date : 27.12.2008
| Aihe: Vs: D'espairsRay @ Nosturi, Helsinki 25.7 Su Heinä 05, 2009 5:57 pm | |
| arvakkaa onko taas kivaa en pääsekkää tonne keikalle D: just mun tuuria. Ja ekaks hehkutan ihan "jee pääsen tänne wuhuu jeeelkndskjsah" ja sit sanotaakin "et sä taida päästä" Matkaan tuli ongelmia, jos keikka nyt esmes kestäis puoltoistatuntia, niin voisin olla vaan tuninn keikalla, pitää junaan ehtiä. Joutuisin muutaman kilsan kulkee yksin pimeessä hesas. Ja sitten joutuisin olemaan viä tampereella yksin noin tunnin haahuilemas et bussi tulis. Ei äiti oikeen innostunut : ja sitäpaitsi mulla olis vaan noin 40e. rahaa ja koko satsi tulis maksaa ehaanat 60e. pitäkää hauskaa xD | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: D'espairsRay @ Nosturi, Helsinki 25.7 | |
| |
|