Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Girugamesh @ 6.5.09

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitimeLa Tammi 03, 2009 9:44 pm

CRAZY TOUR 09 IN EUROPE

06.05. Tavastia, Helsinki, Suomi
08.05. Orlandina Club, Pietari, Venäjä
10.05. Klubben, Tukholma, Ruotsi
12.05. Markthalle, Hampuri, Saksa
13.05. Columbia Club, Berliini, Saksa
15.05. Zeche Bochum, Bochum, Saksa
16.05. Carling Academy, Lontoo, Iso-Britannia
17.05. La Loco, Pariisi, Ranska
19.05. Razmatazz, Barcelona, Espanja

Lipunmyynti alkaa ti 20.01. Tiketin kautta. Ennakkohinta kuluineen alk. 30,50€, ovelta 32€. Ovet avautuvat klo 18.00, keikka alkaa klo 19.30.

Ei ikärajaa, ei anniskelua. Alle 12-vuotiaat vain huoltajan seurassa. Valokuvaus kielletty. Sisääntulon nopeuttamiseksi suuret tavarat tulee jättää esimerkiksi bussi- ja rautatieasemien säilytyslokeroihin.

Jonotus on sallittua vasta keikkapäivänä 3 tuntia ennen ovien avautumista.



^^Ketkä menee?
Mä en. Kun en oo kuunnellu giruja vähää aikaa, enkä oo tutustunu niitten uutee levyy...
Olishan se kuitenkin hienoa nähä pojat. *__* Pitänee vielä miettiä, meneekö vai eikö. Ehkä meen, jos lippuja on vielä lähempänä ton keikan ajankohtaa myynnissä....
Mutta siis, girut käy myös Venäjällä? En oo hirveesti huomannu, että sielä kävis mitää japanilaisia yhtyeitä...(jota siis kuuntelen) Tai sitten mun silmissä on vaan vikaa...
Vaikuttaa oudolta, että ensin ne tulee suomee ja sitte menee venäjää, kun venäjähän on lähempänä mun maantiedon mukaan japania kuin suomi.... Mutta ihan sama. Tollasia asioita mä täällä vaa mietiskelen. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Vs: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitimeLa Tammi 03, 2009 11:03 pm

Aaaaah täytyy suostutella äiti ostamaan tällekkin keikalle lippu*_* Pakkohan tänne on päästä kun missasi viime keikan. Ja kyl joo, venäjällä ei käy kovinkaa moni bändi. Gothika ainakin on käyny siel neljä vai viis kertaa ja MONO ja D.S.B ja ny menee antikku ja girugamesh. mutta kyllä joo, pakko päästä tälle keikalle: D
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Vs: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitimeSu Tammi 04, 2009 12:10 pm

Hmm... tuonne voisi kyllä mennäkin. En kauheasti giruja kuuntele, mutta heillä on hyvää musiikkia. Olisihan heidätkin kiva nähdä livenä, kun en viimeksi mennyt.
Täytyy vain kysyä vanhuksilta, voisivatko he maksaa lipun. Jos eivät, en mene. Raha tilanteeni on nimittäin melko kökkö.
Mutta voisihan sitä kysyä, usein ovat he maksaneet mut kaikenlaisille keikoille ja muille tapahtumille...

Hei jee, girut Suomessa, ne olisi oikeesti makee nähdä livenä!!
Takaisin alkuun Siirry alas
mr.HYBRID
Uusi
Uusi
mr.HYBRID


Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 29
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 02.12.2008

Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Vs: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitimeLa Tammi 17, 2009 11:45 am

mä oon ehdottomasti menosssa ♥
aloin kuuntelee giruja vasta niiden edellisen suomi - keikan jälkeen, joten missasin sen :--(( ootan tätä ihan älyttömästi ja toivottavasti saan liputkin !
iskä varmaan maksaa mun lipun, tai ainakin toivottavasti !
mutta seuraa mulla ei vaan tälle keikalle ole, joten anyone ? : <
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=mrHYBRID
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Vs: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitimeTo Tammi 22, 2009 9:45 pm

Haha, en edes yrittänyt saada lippuja tänne, mut kyllä niitä peruutuksia vielä tulee:D
Takaisin alkuun Siirry alas
yuritsu
Uusi
Uusi
yuritsu


Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 32
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 29.07.2008

Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Vs: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitimeKe Helmi 04, 2009 5:59 pm

Pakkohan sinne on mennä kun edelliselläkin keikalla oli <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Girugamesh @ 6.5.09 Empty
ViestiAihe: Vs: Girugamesh @ 6.5.09   Girugamesh @ 6.5.09 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Girugamesh @ 6.5.09
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Girugamesh

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Konsertit-
Siirry: