Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mitä kuuntelet nyt?

Siirry alas 
+7
offline
jENNY
Semikami
Roku
Larjus
erikku
fart_monkey
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Helmi 21, 2009 11:21 pm

KAT-TUN - Keep the Faith

..no mitäs tästä sanois..... ehhehhe. hyvä biisi?:D
Takaisin alkuun Siirry alas
offline
Hime ichigo
Hime ichigo
offline


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.01.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 5:24 pm

alice nine. - MIRROR BALL piano version

Mä meen johonki outoon tilaan aina ku kuulen tän biisin. Sellaseen angstiseen, masentuneeseen ja... rakastuneeseen. Tää biisi on se syy miks mä kuuntelen arisuja, miks ne on mun lempibändi ja näin. Mä haluaisin niin kuulla tän biisin livenä.
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 6:58 pm

Panic*ch - THE LAST TEAR

Mulla on uudestaantutustuminen tähän bändiin, ja kauheeta kun oon missannu tänkin ;__; kyseessähän on kuitenkin niitä ekoja Japanilaisia bändejä, ja ah että nää osaa olla hyviä<3 Ja tää biisikin on just tällee mun korvaan Cool)
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 8:34 pm

Miyavi - 2 be wiz U
AWWWWWWWW mää rakastan tätäää biisiäää<3*ww* Miyavi on ihana tuituituitui ihihihiii <3joo ei tuu tän selkeenpää nytte, pahoittelen : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 8:35 pm

CELLT - impulse

Ihan kiva biisihän tää joo, ei lukeudu ihan mun suosikkeihin CELLTiltä mut tällasena peruskamana tää on ihan toimiva setti :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 12:53 am

the GazettE - SILLY GOD DISCO

Hoo~ Jokin tässä on niin helvetin hyvää :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
HirukU
Hime ichigo
Hime ichigo
HirukU


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 27
Paikkakunta : Jkl
Registration date : 04.07.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 5:16 pm

Kuuntelen ny Phantasmagoria-Lost in Thought
Tähän ei ikinä kyllästy. <3_________<3 rikuu <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Heinä 04, 2009 6:05 pm

Dacco - RUNNING MAN!!!!!

Hitto mä rakastan YURA-samaa ja Lidaa. Miten jotkut osaa tehä tällasta musaa?
Tässä on ihana fiilinki, tyypillistä Daccoa. Jännä tunnelma, vähä ku DRAGONIC FLAMEssa.
Lidan engrish vaan on kyllä tosi hehkeetä XD mut se on jotain söpöä <3

Ääää mä rakastan Daccoa ja niiden musaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
HirukU
Hime ichigo
Hime ichigo
HirukU


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 27
Paikkakunta : Jkl
Registration date : 04.07.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 05, 2009 11:04 am

Ja nytten the GazettE-Cassis
Yay Ruki o tossa nii söpö että... *Q*
x3 mmm...harjottelen tän biisun sanoja että joskus vois vaikkapa laulaakki sen. (ehh oonhan mie laulanukki XD) Gazerock is not dead! : D Hywä laulu .3 siin o jtn että miun ainaki o pakko kuunnella monta kertaa, eikä kyllästy.. n__ __n
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 06, 2009 12:06 am

DBSK - Tri-Angle (ft. BoA & The Trax)
Mulle tuli jonkinmoinen Kpop-vaihe nyt. No eihä siinä mitää, vaikka vähän ärsyttää kun kaikki pienet Jrockfanityttöset päättivät alkaa _rakastamaan korealaisia poikabändejä.

Älä yleistä, saso.

Tosin tää ei oo tälle bändille mun mielestä kovin tyypillinen biisi, feateista luultavasti johtuu. Traxin osuudesta en pahemmin välitä, mutta BoA on ihana lisä tähän, se on yks mun ehdottomista lemppareistani ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
offline
Hime ichigo
Hime ichigo
offline


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.01.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Heinä 07, 2009 6:19 pm

Juanes - La Camisa Negra

Ei muuten mitenkään hyvä biisi, mutta mutta. Kesälukio. Muistoja muistoja aaaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ryuoshi
Hime ichigo
Hime ichigo
Ryuoshi


Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 31
Registration date : 15.07.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Heinä 07, 2009 11:13 pm

Malice Mizer - Hakai No Hate

pakkomielle kuunnella vanhoja levyjä ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.ryuoshi.suntuubi.com
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Heinä 08, 2009 11:14 am

Mix Speaker's,Inc. - If

Ei saatana mä olisin halunnu kuulla tän livenä. Mutta ehkä mä olisin joku sulanu läntti ollu jo viime tammikuusta lähtien, jos ne olis soittanu tän. Tää on liian kaunis, en voi kuunnella tätä itkemättä ees sisäisesti. AYA on joku nero ku se on säveltäny tän (ku ymmärtääkseni tätmä kaunis-nainen-ruma-mies tän sävels). Tää on ihana. Ei voi kuunnella ilman että mietin tätä bändiä ja yhtä mulle maailman rakkainta ihmistä...
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Heinä 15, 2009 3:07 pm

Toy-box - Sailor-song
uusi rakkaus: Eurodance. Tää kaksikko tekee mahtavaa musiikkia, ja tässä on kivat ja helpot sanat. Vetää mukaansa samantien alusta asti loppuun saakka.

vaihtu:

Toy-box - Tarzan & Jane
Ah.. oon ihan koukussa tähän biisiin. Eurodance biiseissä on aina niin mahtavat kertsit, niin tässäkin :'D Jää päähän soimaan aina, rytmi on hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Heinä 16, 2009 2:50 pm

Ayumi Hamasaki - Together When...

Mä oon tällä hetkellä _niin_koukussa Hamasakiin :''D en tiiä miks. Kerran jopa "vihasin" sitä. Oli kuulemma "pikkuernujen kamaa". Lol. Olinpas nolo.

Nyt olen vanhempi ja viisaampi ja tajuan että ah, tää on todellakin laatupoppia ♥
Ihana biisi. Ihana.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:24 pm

Chaos System - MONSTROPOLIS

okei....
AAAA NÄÄ KILJUMISET ON EHKÄ _PIKKASEN PELOTTAVAT Very Happy:D:D:D
okei, biisi on muutenkin vähän, et tuli aluks ''O.o okei...'' mut toisaalta, aika puistattavat noi kiljumiset. Kun ne on sellaset tosi pitkät ja aa X DDD. Tää on muutenkin sellanen biisi, et erottuu vähän muista biiseistä paljonkin. Ei joka bändillä mitään edes tämäntapaisia biisejä ole X DDD

okei. MAXD'illa on vielä pelottavempia biisejä. Mut ne nyt onkin jotai kauheita.. hyvä että ees musiikkia :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
REITUKI
Hime ichigo
Hime ichigo
REITUKI


Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.08.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Elo 05, 2009 10:11 am

the GazettE - Invisible Wall

Ja tää soi jo valmiiks päässä, nyt se jää soimaa päähä vielä pahemmin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Elo 05, 2009 11:15 am

Dacco - Kiraku de Raku da

Mä ehkä rakastan eMulee tai jotain. Se on mun hyvä ystävä ku lataa mulle Daccoa ja muita rakkauksia. En ehkä ois rakastunu Daccoon näin palasvasti ellei eMule olis mulle ladannu valtaosaa niiden tuotannosta. Melkeen kokonaan Tomorrow ja Baby sekä Himawari ja Koigaoka singletki 8D

Dacco - ViVA!BELIEVER

Tää tulee olee nyt ja aina yks mun lemppareista Daccolta. En tiedä mikä tässä kiehtoo, mutta tää on joku aivan paras ehdottomasti. Tää sävel on ihana ja YURA-saman ääni ku se sanoo "Oh Beibee" <3 rakastan tai jotain. Tää pistää tanssimaan ja kaikkee <3 ÄÄ DACCO SUOMEEN ESINTYMÄÄN. oisin siellä ekojen joukossa ilman muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
REITUKI
Hime ichigo
Hime ichigo
REITUKI


Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.08.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Elo 06, 2009 1:25 pm

Kana - Lolita

Tää on ihana, Kana on ihana ♥ Sillä on tositosi persoonallinen ääni, vaikkei monet tykkääkään, niin minä pidän !
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimePe Elo 07, 2009 3:58 pm

T.M.Revolution - Invoke

tää on kyllä aivan ihana biisi. Takanorilla on kyllä upee ääni. Biisi kuuluu muutenkin suosikkeihin, kertsi on päähänjäävä ja hyvä. Ihan alusta saakka loppuun koukuttava biisi jota voi kuunnella kokopäivän ilman kyllästymisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitimePe Elo 21, 2009 7:57 pm

B2Y (비투와이) - 나. 원. 참! (Jeez!)

Helkkari :''D korealaista... Öh, discoa. Mutta... Rakastan tätä :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Sponsored content





Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä kuuntelet nyt?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: