Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 alice nine.

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

alice nine. Empty
ViestiAihe: alice nine.   alice nine. I_icon_minitimeLa Loka 11, 2008 12:04 am

Joomoi on tylsää joten täällä näitä kirjottelen :3

Jäsenet

Laulu: Shou
Kitara: Tora
Kitara: Hiroto
Basso: Saga
Rummut: Nao


alice nine. on siis toukokuussa 2004 perustettu bändi, joka soittaa melko raskasta musiikkia. Ensimmäisen keikan yhtye heitti 11. toukokuuta Ikebukuro Cyberilla, jonka jälkeen arisut esiintyivät monissa pienissä erinäisissä tapahtumissa. 5. heinäkuuta he julkaisivat ensimmäisen maxisinglensä, Namae wa madanain,jonka ensimmäinen painos loppuunmyytiin hetkessä. Toinen painos tuli 11. päivä, jolloin CD sisälsi myös yhden ylimääräisen kappaleen. Kesällä arisut tekivät lyhyen kiertueen Ayabien kanssa. Se sisälsi 6 keikkaa ympäri japania. Viimeinen konsertti oli loppuunmyyty. Syyskuussa alice nine. sai sopimuksen PS Companylle, johon kuuluu mm. the GazettE, Miyavi, Kra ja SuG. Marraskuussa alice nine. julkaisi ensimmäisen albuminsa, Gion seija no kanegarun, joka sijoittui Indies oricon listalle kolmanneksi. Ensimmäinen kokonainen albumi ilmestyi 26. huhtikuuta 2006.

_____
No mitäs te tykkäätte arisuista?:--DD Ite tykkään tosi paljon, paitsi paria biisiä (esim FANTASYa) en voi vaan sietää. x__x Ensimmäinen biisi jonka kuulin tais olla Velvet... Tai Jewels. : DD Ois kiva jos arisut tulis joskus suomeenkin keikalle, tai ois muuten mahdollisuus nähä ne liven. Mutta jos suomeen tulis ni ernuvyöry ois vaihteeks 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
cho
Hime ichigo
Hime ichigo
cho


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 33
Paikkakunta : Jossain kaukana kaikesta~
Registration date : 09.11.2008

alice nine. Empty
ViestiAihe: Vs: alice nine.   alice nine. I_icon_minitimeLa Marras 15, 2008 12:59 pm

Minä tykkään myös tästä. ^^ Ensimmäinen biisi, jonka kuulin, taisi olla Shunkashuutou.
Jos oikein muistan. 8D
Voi, ois tosi hianoa, jos arisut tulis joskus tänne kylmään Suomeenkin. 'o'
Sinne asti saa odotella. 8DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
CALL.
Uusi
Uusi
CALL.


Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 30.11.2008

alice nine. Empty
ViestiAihe: Vs: alice nine.   alice nine. I_icon_minitimeSu Marras 30, 2008 3:01 pm

arisuu~ *---* [palvontaa]
alice nine'n musiikki on varmaan yksi sellainen asia millä on mule suuri merkitys tässä maailmassa. Se lohduttaa rauhoittaa itkettää piristää ja saa jaksamaan. Parisen vuotta olen bändiä seuraillut ja on ollut hauska huomata kehitys musiikissa ja henkilöissä.
Täydellisyys.
Tora on JUMALA.< 3

Uutta albumia odotan todella todella innolla- suomeen jos joskus tulisivat niin wau.
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

alice nine. Empty
ViestiAihe: Vs: alice nine.   alice nine. I_icon_minitimeSu Helmi 01, 2009 1:58 pm

alice nine. ei ole ikinä ollut lempibändini, tuskin tulee sitä ikinä olemaankaan, mutta hyvää musiikkia kyllä tekevät. Pidän itse eniten Zekkei Shoku aikaisesta tuotannosta, Velvet, Q., ja Dead School Screaming nimittäin ovat lempibiisini tältä bändiltä. Myös TSUBASA, JEWELS, MIRROR BALL etc. ovat hyviä. Ja -Dice-.

Lempijäsentä minulla ei ole, se on vähän vaihdellut. Toisaalta, Shou se ei ikinä ole ollut. Nykyään minulla ei ole sellaista "eniten silmiin pistävää" henkilöä. He ovat bändi, jossa kaikki ovat tasaveroisia. Pakko myöntää, kun kuulin tästä bändistä, ja hieman tutustuin siihen, en pitänyt Torasta yhtään. Mielestäni hän oli kylmän ja kopean oloinen, etäisen tuntuinen : DD Mutta nykyään en ole sitä mieltä. Ei todellakaan pidä päätellä mitään, ennen kuin on tutustunut toiseen hieman tarkemmin. Enkä nyt tarkoita, että olisi mennyt Toralle sanomaan ihan kädestä pitäen päivää ja juttelemaan, vaan katsonut videoita ja huomannut, että hän onkin aika lämpöinen persoona. Ja hauska!

Kaksi biisiä arisuilta, joista en pidä ollenkaan. Ne ovat White Prayer ja Rainbows. En tiedä miksi, jokin siinä sävelessä ärsyttää ja Shoun ääni on hieman oudohko. Mutta kyllä ne kestää kuunnella, ne eivät ole sellasia "vihaan tätä yli kaiken" biisejä, joita myös minulla on, vaikka musamakuni onkin monipuolinen. En minäkään kaikkea sulata.

Ömm... jos arisut tulisivat Suomeen keikkalemaan, menisin ilman muuta. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
offline
Hime ichigo
Hime ichigo
offline


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.01.2009

alice nine. Empty
ViestiAihe: Vs: alice nine.   alice nine. I_icon_minitimeSu Helmi 22, 2009 5:51 pm

Mitä. Mun. Silmäni. Näkevätkään?

Topicki alice ninelle.

*syvä hengenveto*

Jooh tota... Äsh en mä voi olla neutraali.

Siis voi Vidoll alice nine on mun elämä! Arisut on mun idoleita, mun puoljumalia jopa. Alice nine on ehdottomasti se kaikkien aikojen tärkein bändi mulle, mun ehdoton tähti.

Mä oon kuunnellu arisuja vasta viime toukokuusta, mut ne kuukaudet on ollu ne ratkasevimmat. Näiden kuukausien aikana mä oon todella tajunnu, miten tärkeä bändi alice nine. on mulle, miten tärkeää se musiikki on. Ainoastaan alice ninen musiikki on antanu mulle voimia. Bändin musiikki on mulle se pisara, joka oikeesti pitää mut hengissä. Ennen kesää ja lomallakin mulla oli henkisesti todella huono olla ja mua masensi ihan järkyttävästi. Pakko sanoa, mä mietin jopa viiltelyä. Mä en välttämättä olis tässä ilman alice ninen musiikkia, ne biisit anto mulle syyn jatkaa elämää. Mun on pakko kuunnella arisuja joka päivä, muuten mä en kestäis.

Mä fanitan alice ninea varmaan mummonakin. Ei sitä bändiä, joka on pelastanu kuolemalta, voi vaan unohtaa.

Jokanen biisi on mulle ihan mielettömän tärkeä, koska arisuilla on jokaiselle mielentilalle sopivaa musaa. Kun kaikki menee paremmin ku hyvin, voi kuunnella pirteempää ku mieli maassa. Mä löydän kaikkiin mielialoihini sopivaa musiikkia alice ninelta. Kaikilta bändeiltä en löydä.
Ja sitten tähän lempilaulukysymykseen... Lempibiisejä mulla on tilanteesta ja päivästä riippuen useita ja aina eri biisit, mutta yksi on ja pysyy. MIRROR BALL. Mä... mä en ees yritä selittää miten tärkeä se mulle on.
Ja lempijäsen... Khihihihii, Shou. Mä en voi olla hurmaantumatta niistä mielettömän ihanista ja suurista silmistä! Hitto niihin uppoo. Ja se ääni, se ääni... Niin syvä, niin tumma, niin love <3 Ah, mä niin haluan tavata Shoun joskus, ees keikan muodossa. Se olis oikeesti niin joku toive.

Ja alice nine. Suomessa. Auta armias jos mä missaan sen!

Mä voisin papattaa arisuista oikeesti seittemän tuntii putkeen ja jatkaakin, mutta hiljenen nyt...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





alice nine. Empty
ViestiAihe: Vs: alice nine.   alice nine. I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
alice nine.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Musiikki :: Bändit-
Siirry: