| Versailles | |
|
+4Taiya-san Purjo erikku jENNY 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jENNY Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 97 Ikä : 30 Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Versailles La Heinä 19, 2008 10:33 pm | |
| Musiikkia voi parhaiten kuvailla melodiseksi metalliksi, se on raskasta mutta melodista ja mahtavalla taidolla soitettua.
JÄSENET
Laulu Kamijo Kitara Hizaki Basso Jasmine You (Yuu) Rummut Yuki
-Vaikka Versailles on vasta lähiaikoina aloittanut uransa, yhtye on saanut jo paljon huomiota medialta ja heillä on koko ajan lisääntyvä fanikanta. -Yhtye koostuu jo visual kei -skenessä tunnetuista henkilöistä, kuten KAMIJOsta (ex-LAREINE), joka on luonut käsitteen "absoluuttinen Youshikibi (muodon kauneus), ääni ja estetiikan ääripäät". -Yhtye perustettiin maaliskuussa 2007 -Jäsenten nimet julkistettiin 29. maaliskuuta ja yhtyeen nimi 30.maaliskuuta. -2. päivänä toukokuuta he laittoivat ennakkomainoksen yhtyestään YouTubeen. Siitä lähtien he ovat saaneet monia kiertue-ehdotuksia ja haastatteluja ulkomailta. Tähän mennessä he ovat kuitenkin antaneet haastatteluja vain kansainväliselle medialle. -Versailles esiintyi ensimmäistä kertaa 24. kesäkuuta. Samaan aikaan julkaistiin myös heidän ensimmäinen singlensä ja DVD-singlensä The Revenant Choir. -Vesailles kävi yhdessä Matenrou Operan kanssa Suomessa 31.3.07, Tavastialla. Keikka kuului Ästhetik Revolution in Europe Tour 2008- kiertueeseen. | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Versailles To Heinä 24, 2008 5:46 pm | |
| äääh, se keikka oli kyllä aivan mahtava ! Ja ku oon kuunnellu ny vähä enemmä lareinea, ni oon huomannu et versaillesin musiikki jotenkin sopii paremmin kamijon ääneen. Jätkät saavat tulla uusikski suomeen, ehk sillon ois jopa täydempi tavastia. >D | |
|
| |
Purjo Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 21 Registration date : 05.08.2008
| Aihe: Vs: Versailles Ke Elo 06, 2008 7:18 pm | |
| Tällä hetkellä bändi jota eniten kuuntelen. Ihanaa musiikkia, ja NOBLEn myötä rakastuin yhä enemmän. Keikalle en päässyt, kun en ollut niin iso fani silloin, ottaa päähän ;;___;; | |
|
| |
Taiya-san Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 13 Registration date : 08.08.2008
| Aihe: Vs: Versailles Pe Elo 08, 2008 12:27 pm | |
| Versaillesiin tutustuin jo aikaisemmin, mutta nyt pääsi kunnolla vauhtiin, kun sain Lyrical Sympathyn koneelle. Upeaa musaa täytyy sanoa. Ja niiden puvut <3_______<3 Tulisivatpa jo pian uudestaan tänne keikalle.
Viimeinen muokkaaja, Taiya-san pvm Ti Syys 16, 2008 7:20 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Hallusination Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 14 Paikkakunta : Kamijon sänky Registration date : 21.07.2008
| Aihe: Vs: Versailles La Syys 13, 2008 6:15 pm | |
| Ah, Versailles on rakkaus. Rakastan Kamijoa, rakastan koko bändiä. *__* Itse tutustuin vasta Versaillesiin, kun kuulin heidän tulevan Matenrou Operan kanssa Suomeen. Oli aivan mahtava keikka! Toivottavasti Versailles todellakin tulee pian taas Suomeen. Ikävääää~ | |
|
| |
Ryuoshi Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 69 Ikä : 31 Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Versailles Su Syys 14, 2008 2:51 pm | |
| eikös versailles oo vaihtamassa nimeään? mitä äänestäisitte uueksi nimeksi? | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Versailles Ti Syys 16, 2008 1:25 pm | |
| Mua vituttaa se et versailles on vaihtamassa nimeä, en vaan voi kuvitella sitä minkään muun nimiseks..:/ | |
|
| |
REITUKI Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 14 Registration date : 05.08.2009
| Aihe: Vs: Versailles To Elo 06, 2009 1:04 pm | |
| Tästä tykkään ihan, vaikka suht. uusi tuttavuus tää mulle on. Kiva tyyli näillä. Kamijolla on tosi kiva lauluääni. Soittotaidot noilla kaikilla on tosi hyvät. Tykkäilen. | |
|
| |
Larjus Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 85 Ikä : 29 Paikkakunta : Jiirulaakso Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: Versailles Ma Elo 10, 2009 11:37 am | |
| miksei tossa jäsenlistassa ole TERUa?? : o siis wt... miks siinä on vaan HIZAKI?? Mutta joo. Tykkään verssuista tosi paljon. Mutta perkele toi Jassun kuolema. Se oli aina mun lemppari koko bändistä, jos joku pitäis sanoa. Vittu. Miksi sen terveys ei kestäny? Mutta, lepää rauhassa, kaunis lila ruusumme. Me fanit ei tulla unohtaa sua. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Versailles | |
| |
|
| |
| Versailles | |
|