Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Millaista unta näit?

Siirry alas 
+5
fart_monkey
Roku
L
erikku
jENNY
9 posters
KirjoittajaViesti
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 8:17 pm

No en nyt tiedä onko tää aika tyhmä idis mutta teempä tämmösen kumminkin. Smile Eli ideana on kertoa omista unistaan mitä on nähnyt. Eikä tähän malliin että ''näin unta että uin mansikkameressä'' vaan voi kertoa siitä enemmän jne.. Razz Tän voi poistaa jos on ihan huono idea. =|
Musta ainaki on aina kiva lukee tälläsii juttuja, en tiedä teistä. =)

Tässä oma uni minkä näin vähän aikaa sitten.
Eli An Cafe tuli uudestaan Suomeen ja pääsin sinne mun kaverin kanssa. Äiti vei meidät keikkapaikalle ja jäi oottamaa autoo keikan ajaks. Me oltii ihan eturivissä, ja meil oli tosi kivaa. Keikan jälkee me vaa jäätii sinne lattialle istumaa ja Miku tuli sinne ja anto meille kanan koivet. Very Happy Siinä me sitte syötii minä, Miku ja mun kaveri kanan koipia ja Miku puhu jotain ihan outoo mistä ei saanu mitää tolkkua. Razz Mutta sitte kuulin kesken syönnin auton torven toottausta ja äiti oli aiheuttanu sen. :// siihen se loppu.
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 8:42 pm

Arvaa kuka ajatteli samaa että voisi tehä tänne tällässeen? >D

Eli näin sellast unta et Reita oli rakastunu mun tigiin. No se muutti mun luo asumaa ja vietti kaiken aikansa mun tigin kaa. Sit Kyo oliki ihastunu reitaan ja sit se oli kateellinen tigille ku reita tykkäs siitä. XD Ja sit Kyo kävi leikkaukses jossa se muutti ittensä tigipulloks. ja sit heräsin. >D

Kehittävä uni oli taas vaihteeks.
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 9:50 pm

erkku-sama kirjoitti:
Arvaa kuka ajatteli samaa että voisi tehä tänne tällässeen? >D

Eli näin sellast unta et Reita oli rakastunu mun tigiin. No se muutti mun luo asumaa ja vietti kaiken aikansa mun tigin kaa. Sit Kyo oliki ihastunu reitaan ja sit se oli kateellinen tigille ku reita tykkäs siitä. XD Ja sit Kyo kävi leikkaukses jossa se muutti ittensä tigipulloks. ja sit heräsin. >D

Kehittävä uni oli taas vaihteeks.

OFF. Mut vitsit oli loistava Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 4:14 pm

Mä näin tässä yksi päivä, siis yö sellasita unta, että mä olin Mikun ja kumppaneitten tosi hyvä kaveri ja he asuivat Suomessa. Meillä oli tosi kivaa. En muista tarkkaan, mutta Antikku alkoi äänittämään uutta levyä ja lauloin siinä Mikun kanssa dueton..Very Happy:D Miku lauloi hirveellä kimitys-äännellä, ja mä yritin parhaani. (laulan aina nuotin vierestä pahasti)
Kaikki muut vaan sanoi, että ''Vähän hyvä! Tää on meidän paras kappale!!''
En tiedä miten siinä sitten kävi, koska heräsin... Hyvä vaan. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
erikku
Kaya(admin)
erikku


Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 15.07.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeTi Syys 16, 2008 1:33 pm

Mä näin yks yö unta että olin Gazetten Aoi. Sit mä opiskelin akrobaatiks ja ruki vaan nauro mulle :''< XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeLa Syys 20, 2008 9:46 pm

erkku-sama kirjoitti:
Mä näin yks yö unta että olin Gazetten Aoi. Sit mä opiskelin akrobaatiks ja ruki vaan nauro mulle :''< XDD
xDD

Unta... viimesin uni jonka muistan oli kun Rukista tuli jonkun hippolandian presidentti ja Uruha tais olla sen koira ö_ö Siitä ei sitten enempää ole päähän jääny. <D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 9:15 pm

Tiettekste, en muista unia, mitä olisin viime aikoina nähnyt, mut kerron ne kauheimmat:

Tää oli sit ihan kauhee ;_; Tää oli selko uni, eli tuntu kuin olisi ollut IHAN todellista. Kagrra, oli Treellä keikkailemassa, ja sinne oli tullut VAAN 22 fania. No.. keikka paikka oli iso ja leveä, tuli vain 2 riviä. Itse pääsin yllätys yllätys ihan eteen. Mutta, kun kagrra, oli hetken soittanut, Isshi päätti hypätä yleisöön. Mikä urpo, niin vähäiseen yleisöön päätti hypätä. No, hän hyppäsi, ja tietenkin niin kauas, että lensi perseelleen, ja kaikki fanit oli ihan O__O "wtf??" ja muistan, kun aattelin siinä unessä "miks ihmeessä toi hyppäs tänne?!" Ei ;__; muistan edelleen Isshin pettyneen ilmeen. Sitä kävi niin sääliks. Kun varmaan aatteli, et kaikki ottais sen vastaan ja heittäis takasi lavaan, mutta liian urpo oli ;_;</3 jonka jälkeen basisti Nao hyppäsi yleisön eteen huutaen ((ja vieläpä suomeks)) "Isshii, sattuko?" + muutkin fanit rupes kyselemään jne. No, Isshi väitti tietenkin ettei sattunut, mutta kyllä sen ilmeestä näki, että häntä sattui takamukseen. Se oli niin kammottava uni, vielä kun oli niiin aito. o.O ei tollasia enään kiitos.

Okei, tää ei vaikuta kauheelta, mut silti. taas kerran oli kagrra,n keikka, jonka vetivät taas Treellä. No, olin ihan innoissani siitä, hyppelin ja kaikkee lensin avaruuteen. Keikkapäivä koitti, mentiin keikkapaikalle, joka oli siis ihan tavastian näkönen, sininen vain :-D ja seinissä oli vaaleempia pyöreitä läiskiä. Se oli muuten aika hieno *-* no, pääsin yllätys yllätys ihan eteen, naon puolelle ((unelma paikka, sielä soittaa myös Shin kotoa)) jeps, fanit rupes ryntää sisään, ja niitä oli melkeinpä yhtä paljon, kuin oikeestikkin oli. Se tuntu niin todelliselta, kun joskus varmaan ootte, kun päässy sisälle kattonu taakse, kun muita ukkeleita rupee ryntää sisälle. Se oli niin toden tuntusta. Muistan jopa yhden musta hiuksisen tytönkin sieltä aika tarkalleen. Jepa, pojat tulivat lavalle, kaikki kilju ja ite olin heti kurottamassa kättäni lavalle. Kaikki menivät paikalleen ja rupesivat soittaan. PIM heräsin, ku nää hemmeti koulu aamut. Se tuntu yhtä oikeelta, kuin olis ollu oikeessa elämässä lempi bändinsä keikalla :'D


Nähny pari ton tapasta unta, toinen oli vähän lyhyempi, olin just päässy bussista pois, kun kännykkä herätti >Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeLa Tammi 03, 2009 2:15 pm

Joo olen nähny paljon outoja unia. Useimmat j-rockista ^^

Laitetaanpa nyt tämä yksi: Olin ihan normaalisti kässäntunnilla koulussa, neulottiin jotain, kun yhtäkkiä luokkaan putkahtaa mun kaveri Laura (joka asuu Loviisassa, eli aika kaukana Stadista ja mun koulusta) ja Reita. Lauralla oli punanen nahkamekko, Hizakityyliset saparot ja silinteri, Reitan vaatteista en muista muuta kuin että ne olivat tummat ja niissä oli jotain tähtikuvioita. No, Reita ja mun kaveri alkoivat tehdä taikatemppuja. ^^ Ja meiän tunti keskeytyi mun kohdalta, kukaan muu ei välittänyt niistä. No, jossain vaiheessa Reita avaa lankakaapin ja kiskoo Uruhan sieltä alas.

Kerron lisää myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
mr.HYBRID
Uusi
Uusi
mr.HYBRID


Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 29
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 02.12.2008

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeLa Tammi 17, 2009 12:11 pm

noh, mulla oli kerran sellanen että

Gazen keikka pidettiin jossain rekassa ja siinä lavan keskellä meni sellanen tosi kapee "catwalk" ja se oli kans aika pitkä. sit pojat tuli lavalle ja rukilla oli päällään joku ihme paita, varkkosukkahousut ja mustat, kiiltävät korkkarit XDDD ihan hyvin se niillä kuitenki liikku !
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=mrHYBRID
Gilraen
Hime ichigo
Hime ichigo
Gilraen


Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 33
Paikkakunta : LPR
Registration date : 18.01.2009

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeSu Tammi 18, 2009 9:25 pm

Tämän melkein viikko sitten nähdyn unen näkisin mieluusti uudelleenkin.

Minä, kaksi kaveriani - joiden nimet ovat tässä vaikka Sanna ja Liisa - sekä joukko heidän minulle tuntemattomia kavereitaan olimme jossain valtavassa teatterissa, jossa katsomon penkit, esirippu ja lava olivat kaikki ihanaa verenpunaista samettia. Paikalle saapui joku hyvännäköinen vaalea mies, jonka syliin minä hyppäsin kuin kauan kadoksissa olleen poikaystävän (O_o). Tähän ei reagoitu millään lailla. Jonkin aikaa miehen jälkeen teatteriin tuli vielä nainen, joka ilmeisesti tunsi miehen.

Seuraavaksi mies ilmoitti, että meidän nuorten pitäisi pukeutua Malice Mizerin viimeiseksi kokoonpanoksi ja esittää heidän Gardenia-kappaleensa. Sovimme, että minä olen Klaha (O_o taas), Sanna Mana ja Liisa joko Közi tai Yu~ki, joista jompaa kumpaa esitti joku kavereideni kavereista. Loput alkoivat valmistaa asuja ja lavasteita.

Sitten tuli pätkä, josta en muista muuta kuin sellaisen tilanteen, jossa näytin Sannalle kännykässäni olevaa Manan kuvaa. Kuva oli sama, joka minulla on kännyssä oikeasti. Sanna järkyttyi, kun kerroin Manan olevan mies, eikä hän halunnutkaan esittää tätä. Asiaa ei kuitenkaan voinut perua. Hän kauhistui entisestään, kun näytimme hänelle ihanat lolita-kengät, jotka hän joutuisi laittamaan jalkaan.

Tuosta hypättiin muistaakseni suoraan h-hetkeen (se mies sekä nainen haihtuivat jonnekin, kuten myös lavasteista ja puvuista huolehtineet tyypit). Teatteriin tuli reilusti yli 2000 ihmistä, mukaan lukien meidän nuorten vanhemmat. Meistä oli tullut tismalleen Manan ja muiden kaksoisolentoja, ja vain minä taisin nauttia olostani. Äänenikin oli muuttunut samanlaiseksi kuin Klahalla. Esitys sujui hyvin, minulla oli se ihana valkoinen takki, jota Klahakin pitää Gardenian musiikkivideossa, ja esiinnyin upeasti. Johonkin tuohon uni päättyi.

Ehkä olin saanut yliannostuksen MM:n musiikkia unta edeltävänä päivänä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitimeMa Huhti 13, 2009 12:54 pm

Minä näin sellasta unta että gaze esiinty meidän olohuonees o_O'
Siel oli ihan jumalattomasti faneja(mitenköhä ne mahtu O.O') ja minä tietty siinä mukana, änkesin itteni iha niiden etee.
Sit mun sisko oli ihan et eii kun se vihas koko bändiä X'D se vaan mökötti ja sano mulle et ''tä on sun syytäs!'' ja mä vaan siellä kiljuin vaikka ne ei ees soittanu mitää, istuivat vaan lavalla.
Se oli ihan hullu koko uni, en ees muista sitä kunnolla. Se päätty jotenki sillee että mun sisko rakastu Rukiin tai jotain vastaavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Sponsored content





Millaista unta näit? Empty
ViestiAihe: Vs: Millaista unta näit?   Millaista unta näit? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Millaista unta näit?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Gallupit ja Kyselyt-
Siirry: