Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


suomenkielinen Visual Kei/Oshare Kei foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Möläytyksiä ja muuta

Siirry alas 
+4
Taiya-san
Roku
jENNY
L
8 posters
KirjoittajaViesti
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:05 pm

Mitä vanhempanne ovat sanoneet liittyen j-rockiin? Tai isovanhempanne, muut tuttunne tai te itse. Esimerkkinä annan omakohtaisen kokemuksen.

*mä kuuntelen musiikkia*
Mummo: Mikä se on sinun mielestä kaunis kappale?
Minä: *mutisee* Cassis...
Mummo: Jaa, mummoki vois joskus kuunnella sen.
Minä: Mulla on se oikeestaan täs mp:llä. *laittaa Cassiksen soimaan ja kuulokkeet mummon päähän*
*kuluu vähän aikaan*
Mummo: Hei täähän on hyvän kuulosta!!

Ja te muuten ette tiiä kuin vanhanaikanen mun mummo on!! :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:23 pm

Äiti kerran paljasti että se tykkää girugameshin yhestä kappaleesta mitä mä kuuntelin. olin ällikällä lyöty koska äiti on just sellanen iskelmä ja suomipop hullu eikä ymmärrä tätä j-rock touhua. No jokatapauksessa, jouduin kuuntelee sitä kappaletta koko ajan vaikka halusin kuunnella jotain muutaki, mut sitte äiti halus ostaa mulle girun levyn. JEE!!
Takaisin alkuun Siirry alas
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeKe Heinä 16, 2008 6:26 pm

Vitsit joillakin käy hyvä tuuri Very Happy Isi vaan puhuu joistain transubändeistä ja hirveästä musiikistä jos mun mausta on kyse
Takaisin alkuun Siirry alas
Roku
Gackt(admin)
Roku


Viestien lukumäärä : 105
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.07.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeTo Heinä 17, 2008 11:58 am

Mmm.. junamatkalla helsinkiin Ayabien keikalle äitini tahtoi kuunnella musiikkia mp3'estani. 10 minuutin päästä se tahtoi ostaa Gackton levyn >D

Okei, olin ihan ällikällä lyöty, että se diggailee nykyään myös gazeja, Miyavia ja GaGaalinG'ia, mutta taas ayabie ei mene sillä millään läpi. Outoa. Itse ajattelisin, että Ayabie menee lauri tähkä-fanilla mieluummin kuin vaikka juuri gazet... :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://monochrome.blogspot.com
L
Charlotte
Charlotte
L


Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 28
Paikkakunta : Kärpässieni
Registration date : 16.07.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimePe Heinä 18, 2008 11:26 am

Tuli täs vaan mieleen, ku mä oon hööpöttäny pikkuveljelle (2v) Mikusta kaikkea, nii kerran ku olin ollut kyl koulussa, niin se oli aamulla kyselly äitiltä "Tulleeko Miku meille?" "Pääsenkö minä Mikun sylkkyyn?" Äiti oli vähän suuttunu sille. Se kans tykkää kuunnella Antikkua tosi paljon : D
Takaisin alkuun Siirry alas
jENNY
Hime ichigo
Hime ichigo
jENNY


Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 30
Registration date : 16.07.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeMa Syys 15, 2008 4:24 pm

Viikonloppuna, pikkuveljeni (11v ja 9v) tulivat huoneeseeni ja halusivat katsoa kanssani Antikun photobookkia. Siinä kaikessa yhteisymmärryksessä katselimme sängyn reunallani rakkainta aarrettani, kun vanhempi veljistäni sanoi, että vanhempi Antikku oli parempi ja Yuuki pitäis heittää ulos bändistä ja Bou taks! Ja toinen veljistäni nyökytteli vieressä. Very Happy Ja joskus olen kuullut kun nuorempi veljeni hihkaisee ''Nyappy'' tai hyräilee Smile ichiban ii onnaa. Se on niin suloista :3
Antikulla on piilofaneja perheessäni. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Taiya-san
Hime ichigo
Hime ichigo
Taiya-san


Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 08.08.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeTi Syys 16, 2008 7:57 pm

Kerran äippä sattui kuulemaan kun kuuntelin Miyavin Neo Visualizmia, ja sanoi että se on hyvä biisi, siinä pystyis jopa tanssimaan :'D Oli vähän naurulla pidättelemistä kun kuvittelin äipän tanssimaan sen tahtiin :> Muuten eivät selvästikkään kuuntelemastani musasta tykkää, kun taas sulkivat mun oven.
Takaisin alkuun Siirry alas
fart_monkey
Hime ichigo
Hime ichigo
fart_monkey


Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 27.12.2008

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeLa Joulu 27, 2008 8:58 pm

Iskä tykkäs Kagrra,n utakatasta. Kuuntelin sitä suht. kovalla, ja iskä tuli huoneesee ja kysy "kuka tän esittäjä" mutisin että kagrra, aika hiljasella äänellä, iskä sattuu olemaan yks niistä kagrra,n nimen muuttajista "kakka, ai siis kakka?" -.-' mutta joo, sanoi sitten että "jään hetkeks kuuntelee" ja vielä "tää on ihan hyvää" jep, se tykkää Juice Leskisestä :-D

Äiti ei ymmärrä mitään tästä, muutaku et ne on homoja, mutta mielellään se ostaa levyjä, jne. krääsää :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimePe Tammi 02, 2009 5:46 pm

Tälleen kävi joskus muutama kuukausi sitten.

Mutsi tuijottelee mun seinällä olevia jiirukuvia.
Mä: pitääks sun varmistaa, että onko ne mun seinille sopivia?
Mutsi: Joo. *naputtaa kuvaa, missä Kyolla ei ole paitaa* Tää on vähän siinä ja siinä.
Mä: ...
Mutsi: eii... ihan komee se on *silittää kyon paljasta mahaa*

Eka kerta ku se sanoo j-rockaria komeeks. Normaalisti se vaan haukkuu niit homoiks tai muuta.


Ja faijan reaktio Hizakista: Onks toi joku homotransu?
Mä: ei...
Faija: Hei oikeesti! Kato nyt! Ei tollanen voi olla tervettä!

Mutt iskä soittaa aina kovaan ääneen X Japanin balladeja, Crucify My Lovea eniten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 12:45 am

Mä näytin kaverille, joka ei tykkää jiirokista ollenkaan, Uruhan kuvan kännystä ja se karjas ihan täysillä et ''TOIHAN ON NAINEN!!!1!!!'' meikä repesi 8DDD

Mutsi on kans luullut niitä naisiks liiankin usein :''D

Tää ei oo möläytys, mut tänää mä kuulin olohuoneesta jotain mahdotonta... Mun pikkuveli kuunteli Gazea juutuubista! Järkytyin... Oon varma, et se oli gazee, vaikka en kappaletta siinä tunnistanutkaan, mutta mä en erehdy Rukin äänestä :'3 nyt sille veikalle on tullut jotain mielenterveyshäiriöitä xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Larjus
Hime ichigo
Hime ichigo
Larjus


Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 29
Paikkakunta : Jiirulaakso
Registration date : 02.01.2009

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeKe Kesä 10, 2009 1:30 pm

Tää tapahtu miksujen keikan jälkee ku olin ostanu sielt keikkapaidan (miesten mallia) . Itse asiassa saman iltana.

Mä: Tällasen mä sit ostin sieltä! *näyttää paitaa faijalle*
Faija: Ja nää on ne jäsnenet?
Mä: Joo. Laulajat *osottaa MIKIä ja YUKIa*, kitaristit *osottaa AYAa ja keijiä*, basisti *osottaa seekiä* ja rumpali *osottaa S'ää*
Faija: Ai onks toi joku jäsen? *näyttää seekiä*
Mä: joo, se basisti...
Faija: Aijaa, mä luulin eka et se on roskapönttö
Mä: *hillitse kiukun ja repeämisen*
Faija: *osottaa S'ää* Ja kukas tää karvakuono sitten on?
*REPS*

Aiotaan siskon ja frendien kaa cossaa miksuja animeconissa Wonder Traveling -asuissa. Minä oon S (ofc) Ja siitä viimeiltana faija taas pölöttämässä:
Faija: *ottaa pöydältä miksujen levyn käteen* näitäkö te olitte sitte menossa matkimaan?
Mä: cossaamaan... JOO! Mut eri asuissa, tossa on noit vanhempii asuja.
Faija: Niin joo ku sä olit se valopää.
Mä: *meinaa revetä* VALOPÄÄ?
Faija: Niin se millä oli se kakkukupu päässä.
*REPS*


Joo näin nyt... 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
hitocu
Uusi
Uusi
hitocu


Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 28
Paikkakunta : jyväskylÄ
Registration date : 25.08.2009

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeTi Elo 25, 2009 10:20 am

Selitin äitille jotn Miyavista ja sen siitä vauvasta.
H:" . . .Ja sitte´se Miyavi sai lapsen iha vähän aikaa sitten."
Ä:" Jaa. Mutta etkös sää ollu menossa sen Miyavin konserttiin kohta?"
H:" Joo mitä sittt?"
Ä:" Mitenkä se sitten tekee niitä keikkoja ja kiertueita kun sen pitäisi hoitaa sitä lasta?"
H:" No tekee nyt vaa. Ja se Melody hoitaa sitä."
Ä:" Eihän se voi sitä imettää."
H:". . .Siis se Melody o äiti ja Miyavi isä!"
Ä:" Ahaa! Mää kun luulin aina että Miyavi on nainen."

-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Sasoriza
Hime ichigo
Hime ichigo
Sasoriza


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala
Registration date : 16.03.2009

Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitimeLa Syys 19, 2009 2:41 pm

Miyavista oli Aamulehden Valo- liitteessä pieni juttu keikasta otsikolla "Iskä villitsee Pakkahuoneen" tjsp. Tänä aamuna mun isi kysyi että "miks siinä muuten luki iskä?". Ymmärsin kysymyksen hieman väärin ja vastasin "no kun se sai kesällä vauvan". Siihen iskä sanoi että "no niin mut miks iskä?". Sitten tajusin sen pointin. Totesin vaan että se on mies eikä mun mielestä näyttänyt jutun kuvassa ollenkaan itseltään - ei siis ihme, että iskä luuli sitä naiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sassoriza.livejournal.com/
Sponsored content





Möläytyksiä ja muuta Empty
ViestiAihe: Vs: Möläytyksiä ja muuta   Möläytyksiä ja muuta I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Möläytyksiä ja muuta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: