| Mitä sinulla on tänään päälläsi? | |
|
+7Purjo sibine matsuo jENNY erikku Roku L 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
L Charlotte
Viestien lukumäärä : 107 Ikä : 29 Paikkakunta : Kärpässieni Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 1:10 pm | |
| Onhan tämä hiukka kopioitu An Cafen foorumilta mutta miksei tännekkin tälläistä ^^' Eli mitä sinulla on päälläsi tänään. Ei tyyliin "mekko ja kengät" vaan jotenkin näin: Tänään minulla on päälläni viherharmaa t-paita jossa lukee jotain josta en kovin hyvin saa selvää (oikeasti se alkaa kyllä Kelly's Flower mutta loppua en osaa lukea >'D) ja mustaharmaat pystyraitapillit. Hiuksia en ole vaivautunut laittamaan, enkä meikkiäkään ole tuhertanut erityisemmin. Tajusitte? Hyvä! | |
|
| |
Roku Gackt(admin)
Viestien lukumäärä : 105 Paikkakunta : Tampere Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 1:23 pm | |
| Mitähän tähän voisi nyt sanoa.. Päältä löytyy valkoinen hello kitty-paita, jonka päälle on vedetty kaikenmaailman värikkäitä tähtiä ja palloja sisältävä toppi. jaloista sitten löytyy vielä yön jälkeiset, kirkkaan pnaiset satiinihousut, ja hiukset olen vain tylsyyden takia nostanut takaa hieman pystyyn vahalla.
(Hidasälyisenä toivon, että vastasin tähän oikein :D) | |
|
| |
L Charlotte
Viestien lukumäärä : 107 Ikä : 29 Paikkakunta : Kärpässieni Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 1:25 pm | |
| - Ryuu kirjoitti:
- Mitähän tähän voisi nyt sanoa.. Päältä löytyy valkoinen hello kitty-paita, jonka päälle on vedetty kaikenmaailman värikkäitä tähtiä ja palloja sisältävä toppi. jaloista sitten löytyy vielä yön jälkeiset, kirkkaan pnaiset satiinihousut, ja hiukset olen vain tylsyyden takia nostanut takaa hieman pystyyn vahalla.
(Hidasälyisenä toivon, että vastasin tähän oikein ) ^ Kyl sä, tohon tyyliin justiinsa Ottakaa mallia Ryuusta! x'DD | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
Viestien lukumäärä : 116 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 2:03 pm | |
| No tällä hetkellä päälläni on musta toppi jossa on vihreitä pääkalloja ja nää saumat vai mitä nää ikin onkaa on vihreet. Sitte housuina tällässeet hienot vaaleenpunaset yöhousut missä o lampaitten (ryuu, bääh) kuvia. xD Luultavamminki vaihdan nää jossai vaihees ku jaksan mennä ulos, ja sit luultavamminki päälleni laitan mustat pillit ja miyavin mustan keikkapaidan. | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 97 Ikä : 30 Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 5:20 pm | |
| Mulla on tänää päällä sellanen tummansininen iso (iskän) Hard Rock Tunis paita missä on aikas iso reikä olkapäässä. Käytän tätä paitaa lähinnä nukkuessa. Housut on ihan normaalit tummaa farkkukangasta missä on leveet lahkeet. Hiekset on hieman pörröllä takaa. | |
|
| |
matsuo Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 31 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 6:37 pm | |
| Oon alasti
Joo eli mulla on päällä pinkki-vaaleenpuna raitanen toppi, uikkarien yläosa, farkkuminihame, siniharmaaraitaset pitkät sukat ja ulos mennessä sininen huppari erivärisillä raidoilla ja tekstillä 'i love hugs'
| |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 8:06 pm | |
| - matsuo kirjoitti:
Oon alasti
Joo eli mulla on päällä pinkki-vaaleenpuna raitanen toppi, uikkarien yläosa, farkkuminihame, siniharmaaraitaset pitkät sukat ja ulos mennessä sininen huppari erivärisillä raidoilla ja tekstillä 'i love hugs' Matsuo! Tiän sen hupparin millanen ^^ Yhel mun kaveripojal on sellanen : D Se on ihan sika ihana (TÄÄ ON SADAS VIESTI FOORUMIL o//) | |
|
| |
matsuo Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 19 Ikä : 31 Paikkakunta : Hyvinkää Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 8:58 pm | |
| ^off/ siis sellane et siin on ne kiristys nauhat reunassa, keltasia pinkkei ja vihreitä raitoja ja sit kaks jotai pilvee tai jotai? XD | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 16, 2008 9:07 pm | |
| Just niin Matsuo ^^. Mutta nyt mulla on päälläni valkoinen Suomi-paita, sekä mustat satiinipöksyt, ihan yövaatteet siis. Sen lisäksi märät hiukset ja levinneet meikit. | |
|
| |
Roku Gackt(admin)
Viestien lukumäärä : 105 Paikkakunta : Tampere Registration date : 15.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? To Heinä 17, 2008 11:46 am | |
| - erkku-sama kirjoitti:
- Sitte housuina tällässeet hienot vaaleenpunaset yöhousut missä o lampaitten (ryuu, bääh) kuvia. xD
Bääh~ Ei vaan, niin. Tänään päällä on Miyavin pinkki keikkapaita, mustat housut, ja sukkina jotkut 10 vuotta vanhat, mitkä on veljeltä peritty(kierrätys POP). Niin ja tietty alusvaatteet btw. aina löytyy. Hiuksia en ole mitenkään laittanut, koska puolen tunnin päästä pitäis nämä kyniä kampaajalla lyhyiksi :_) | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? To Heinä 17, 2008 11:59 am | |
| heehee. tänään päälläni on...musta morticiasta ostettu hame (45€), jossa on kaiken näkösiä pitsejä nauhoja ja tylliä. sitten musta H&M:ltä aikojen alussa ostettu t-paita jossa on kaikkea hopealla ja pinkillä (?), ja sitten marimekon mustaharmaat raitasukat ^^ Meikkiä en laita, hiukset oon pörröttäny oikeen hienosti | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Pe Heinä 18, 2008 9:01 pm | |
| mm... mustaharmaat pystyraitapillit h&M:ltä ja...joku t-pait , sekä valkonen huppari ja villasukat. sitten on pörrös taas tukka ja valkonen piilari o// | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? La Heinä 19, 2008 6:52 pm | |
| Tänään oon löytäny päälle jostain vaatekaapin uumenista ihan tavalliset pillit missä on inhottava reikä polvessa (silitän tänään siihen sellasen kivan hymynaama paikan.) ja sellanen musta vanha tunika missä mahan kohalle menee isot napit ja takana rusetti. ja kaiken kruunaa vaaleenpunaset sukat. Hiukset on vähäsen pörröllä joka puolelta. | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Su Heinä 20, 2008 12:20 pm | |
| ^ jENNY, aww :3 Mullaon. Mustavalko-ruudulliset legginsit, mustavalko-raidallinen toppi joka on tunikamainen, musta bolero ja hiukset, niitä en ole laittanu mitenkään, ja jostain syystä en löytänyt hienoja sukkia ainiin sitte mulla on musta kraka jossa on pinkilla ja mustalla korttien maita.
Viimeinen muokkaaja, L pvm Su Heinä 20, 2008 12:34 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Su Heinä 20, 2008 12:31 pm | |
| Tänään: vaaleensiniset leveä lahkeiset farkut ja taas se Hard Rock t-paita ja sen päällä sellanen liivi mikä on täynnä vaalensinisiä ja valkosia neliöitä. Ja Sitten vasemaasa kädessä on pinkkejä ja mustia koruja ja ulkomailta sellasia puisia kivoja koruja. oikeessa kädessä on sellanen keltanen rannejuttu. ja sormissa 4 sormusta. Lakkasin tänää sarmet sinisellä ja vihreesinisellä lakalla. Ja kaulassa on musta kaulakoru mikä melkein kuristaa mut ja mustavalko raidallinen kravaatti löysällä missä on klemmareita kiinni. ja sitte sellaset siniset helmet ja ulkomailta sellanen sydän koru. Ja siinä liivissä on kiinni pinssejä ja hakaneuloja. | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ma Heinä 21, 2008 12:43 pm | |
| mulla on yhä ne eiliset, kravaatti jossa on niitä korttipelien maita pinkillä ja mustalla, sekä musta huppullinen bolero sitten tietty niiden lisäksi sellanen vihreevalkonen mekkko hommeli x')) btw, alusvaatteet kuuluu ain asiaan o.o | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 23, 2008 2:59 pm | |
| Mulla onpi tänään päällä valkoset legginsit, valkonen hame musta t-paita minkä päällä on valkonen toppi missä on lohikäärmeen kuva. Ja sitten mulla on turkoosit (ostin eilen:)) ja siniset helmet kaulassa. (Ai nii, värjäsin mun kynnet keltavihreellä lakalla ja kirjotin niihin AN CAFE. ) | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ke Heinä 23, 2008 5:53 pm | |
| MMulla on tummat farkut, eei sukkia vaihteeksi, t-paita jossa on tennareiden kuva, meikkiä en ole laittanu enkä hiuksiakaan oo harjannu ku ne on ihan hyvin | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? To Heinä 24, 2008 5:41 pm | |
| Mustavalkopunaruudulliset bäkkärin housut, ayabien keikkapaita ja sukat. Hiukset on vaan suoristettu ja meikkiä on vähän. | |
|
| |
sibine Uusi
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 32 Registration date : 16.07.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Su Heinä 27, 2008 10:43 pm | |
| Mustat Dieselin pillit, mustavalkonen joku random kuvioinen, ehk Jack&Jones t-paita ja sukat. Enkä hiuksia ole vaivautunu suoritamaa tai laittamaa mitenkää... | |
|
| |
erikku Kaya(admin)
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? To Heinä 31, 2008 12:25 am | |
| No oikeestaa, mitä mulla oli eilen päällä... Njaa no aluks oli sellasseet mustavalkoset bäkkärin housut ja tavallinen musta tpaita. Sitte kävin morticiast ostaa sellassee söpön pilkullisen hameen ja korsetin. Ne vaihdoin sitte kampin vessassa, ja tietty raitasukat jotta olisin ernu >D | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? La Elo 02, 2008 8:38 pm | |
| Päivällä mulla oli sellaset tummanvihreät lahkeista leveät housut ja sellainen keltanen kaulus t-paita missä oli jotain valkosia örvelöitä. Ja vyötäröllä roikku harmaa? huppari missä oli kaikellaisia erivärisiä kerrostalo, pilviä jne... Paitsi nyt ku kävin saunassa nii on sellaset.. mä en muista sitä sanaa.? o.O no kummiski sellaset yöpuvun housut ja valkonen liian iso hihaton paita missä on reunassa punasia isoja kukkia. | |
|
| |
Purjo Hime ichigo
Viestien lukumäärä : 21 Registration date : 05.08.2008
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ti Elo 05, 2008 3:13 pm | |
| no vaatteet ~ XL kokoinen musta iso t-paita, mustat caprit ja mustavalkoiset raitapolvisukat *www* eli yövaatteissa vielä, mitä turhia vaihtamaan, ko en ole minnekkään täältä kotoa lähdössä XD | |
|
| |
jENNY Hime ichigo
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? To Elo 07, 2008 9:53 am | |
| Mulla on samat vihreet housut ku yks päivä ja villasukat missä on vihreetä sinistä ja keltasta ja yöpaita (<<eli se ianikuinen hard rock cafe t-paita) ja mustavalkoraidalliset villaranteenlämmittimet. Täällä on hirveen kylmä, melkein palellun | |
|
| |
L Charlotte
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? Ma Elo 25, 2008 4:51 pm | |
| Mulla on päälläni...hieman hiekkaiset sukat. verkkarit. musta pitkähihanen. enkä oo laittautunu mitenkään. ei sillä että olisin sairas vaan tänään oli sellanen liikkaa ja jormailua päivä koulussa 8DD | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mitä sinulla on tänään päälläsi? | |
| |
|
| |
| Mitä sinulla on tänään päälläsi? | |
|